۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۴۱۰۹۵
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مناطق محروم خوزستان نیازمند توجه مسؤولان و حضور نیروهای جهادی است

مناطق محروم خوزستان نیازمند توجه مسؤولان و حضور نیروهای جهادی است
امام جمعه اهواز با بیان اینکه مناطق محروم نیازمند حضور نیرو‌های جهادی است، گفت: با وضعیت کنونی نمی‌توان معضلات مردم را کم کرد، کار جهادی در حال حاضر در خوزستان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در میان جمعی از گروه‌های جهادی و جهادگران مناطق محروم سطح اهواز، با بیان اینکه کار‌های جهادی یکی از حلقه‌های مفقوده است، اظهار داشت: در دیدار اخیر اقشار بسیج با رهبری، معظم له تأکید کرد که مساجد فعال شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مناطق گوناگون در اهواز به شدت نیاز به حضور نیرو‌های جهادی دارد، خاطرنشان کرد: با وضعیت کنونی نمی‌توان معضلات مردم را کم کرد، کار جهادی در حال حاضر در خوزستان است و حاج قاسم هم می‌فرمود سوریه شما در خوزستان است.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه در زمینه فرقه‌های نوظهور، اگر حکومت اسلامی پیاده شود افراد منحرف تسلیم می‌شوند، خاطرنشان کرد: حلقه‌های مفقوده فراوانی در خوزستان نخست قرارگاه فرهنگی است و ماموریت ما آن است که ۹ ماه از حضور بنده می‌گذرد و بیشتر درگیر کار‌های پیش پا افتاده هستیم؛ کار‌های بسیاری بر زمین مانده که اگر در این جبهه موفق شویم در جبهه مباحث فرهنگی نیز موفق خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه رهبری بر نخبه پروری تاکید داشته و باید در این جهت دست به دست هم داده و مطالبه به حق رهبری را محقق کرد، افزود: رهبری فرمود که مباحث معرفتی را برای این گروه (نخبگان) گذاشته و در مباحث مختلف آزمایش شوند که در حال حرکت به این سمت و سو هستیم.

وی با بیان اینکه ۴۱ سال از انقلاب اسلامی گذشته است، ادامه داد: بنا داریم ۴۱ نقطه محروم از اهواز را انتخاب و شناسایی کنیم و در اسرع وقت یک مسجد را محور قرار دهیم، در همین راستا کمیته مرکزی تشکیل شد تا آمایش و شناسایی ۴۱ نقطه صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: طلاب مدارس حوزه‌های عملیه مختلف باید در ۴۱ منطقه تقسیم کار برای آن‌ها صورت گیرد؛ چنین کار گسترده‌ای را از کوی مندلی آغاز خواهیم کرد، می‌خواهیم یک محله به معنای واقعی شیک و استاندارد ایجاد شود.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: در مرحله اول به دنبال استفاده از ظرفیت مسئولان هستیم، به تمامی نیاز‌های منطقه باید توجه کرد و از ظرفیت خود مردم استفاده نمود؛ در این گونه مناطق مجموعه‌های مختلفی مثل کمیته امداد امام خمینی (ره) برای اشتغال و همکاری اعلام آمادگی کردند که از این طریق به دنبال تحقق شغل ثابت در مناطق مختلف هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه تمام تلاش‌ها برای آن است که امکانات مرکز را برای استفاده در مناطق محروم پای کار بیاوریم، گفت: هدف از سفر‌ها به پایتخت نیز، جذب اعتبارات برای استان است که در اختیار مجموعه‌ها قرار گیرد تا بتوانند کار کنند. شرکت‌های نفتی را وارد کار کردیم و اعلام کردند که تجهیزات لجستیکی را قرار می‌دهند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات