۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۴۱۱۱۶
مدیر حوزه علمیه استان سمنان در گفت و گو با رسا:

انتخابات عرصه رخ نمایی وحدت و بصیرت ملت بود| مجلسی انقلابی شکل می‌گیرد

انتخابات عرصه رخ نمایی وحدت و بصیرت ملت بود| مجلسی انقلابی شکل می‌گیرد
مدیر حوزه علمیه استان سمنان گفت: حضور هوشمندانه و رأی مبتنی بر بصیرت ملت، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم شکل گیری مجلسی انقلابی و کارآمد است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، ضمن تقدیر از رویکرد قاطبه ملت بصیر ایران در حضور پای صندوق‌های رای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ارزیابی اندیشمندانه این مشارکت همسو با فرمایشات و رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب به عنوان یکی از مهمترین عرصه‌های رخ نمایی وحدت و قدرت ملت، اظهار داشت: این حضور و مشارکت آگاهانه گام جدیدی از حرکت آرمان محور ملت هوشمند و مقاوم ایران در مسیر حرکت خود رو به قله بود که تاثیرات آن را به زودی مشاهده خواهیم کرد.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به تلاش‌ها و هزینه‌های گزاف اقتصادی و سیاسی نظام سلطه طی چهاردهه گذشته برای ناامید کردن ملت ایران از نتایج حضور پای صندوق‌های رأی خاطرنشان کرد: همواره مشارکت مردم ما در انتخابات‌ها علی رغم سیاست ترور، جنگ، تحریم و تهدید دشمنان، فراتر از پیش بینی‌های آنان و بالاتر از مشارکت مردم کشور‌های مدعی دموکراسی بوده و با انتخاب‌هایی همراه شده که گواه آزادی انتخاب در نظام مردم سالار جمهوری اسلامی ایران است.

استاد حوزه و دانشگاه جهت گیری آرای مردمی در استان سمنان و اکثر مناطق کشور به سوی نیرو‌های انقلابی دارای سوابق و روحیات ولایتمدارانه و جهادی را نوید بخش و نشان دهنده پایبندی و تأکید عملی مردم بر حفظ آرمان‌های اصیل انقلاب همچون خادم مردم بودن، استکبار ستیزی، تبعیت از ولایت و اتکا به قدرت ایمان ملت دانست و تأکید کرد: حضور هوشمندانه و رأی مبتنی بر بصیرت ملت لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم شکل گیری مجلسی انقلابی و کارآمد است.

گفتنی است، مدیر حوزه علمیه استان سمنان با صدور پیامی خطاب به مردم این استان نیز از حضور باشکوه آنان پای صندوق‌های رأی قدردانی و بر ضرورت تبدیل جو رقابتی دوران تبلیغات انتخاباتی به فضای رفاقت و همدلی در مسیر توسعه پایدار جامعه تأکید کرد.
 
متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَقَدْ آتَیْنَا لُقْمَانَ الْحِکْمَةَ أَنِ اشْکُرْ لِلَّهِ ۚ وَمَنْ یَشْکُرْ فَإِنَّمَا یَشْکُرُ لِنَفْسِهِ ۖ وَمَنْ کَفَرَ فَإِنَّ اللَّهَ غَنِیٌّ حَمِیدٌ
سوره لقمان آیه ۱۲

دوم اسفند سال ۱۳۹۸ برگ زرینی دیگر در تاریخ ملت انقلابی ما ثبت شد در اولین انتخابات گام دوم انقلاب حضور حماسی پای صندوق‌های رای عزم محکم و استوار ملت صبار و شکور برای ادامه راه انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای آن را به نمایش گذاشت.

بر اساس وظیفه از همه کسانی که در خلق این حماسه نقش داشتند بویژه امت انقلابی تشکر می‌نمایم.

بدون تردید ملت انقلابی و تمامی نامزد‌هایی که بر اساس تکلیف پا به عرصه رقابت گذاشتند همچنین هواداران آنان پیروز واقعی انتخابات هستند و شخص منتخب بار مسئولیت نمایندگی را بدوش خواهد گرفت.

امیدواریم بعد از دوران رقابت رفاقت و همدلی برای انجام وظیفه و خدمت به مردم رأس برنامه‌ها قرار گیرد./977/ت210/ب1

محمد حسن رستمیان
مدیر حوزه علمیه استان سمنان
جواد رمضانیان
ارسال نظرات