۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۶۴۱۳۰۲
به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا؛

مدارس علمیه استان چهارمحال و بختیاری تعطیل شد

مدارس علمیه استان چهارمحال و بختیاری تعطیل شد
حجت الاسلام احمدی گفت: همه مدارس علمیه برادران و خواهران استان چهارمحال و بختیاری به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا آخر هفته تعطیل شد.
حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه به لطف الهی هنوز در این استان مورد قطعی مبتلا به ویروس کرونا شناسایی نشده است، اما برای پیشگیری از این بیماری همه مدارس علمیه استان تا آخر هفته تعطیل شد.

وی با بیان اینکه این تصمیم در راستای دستور استاندار مبنی بر تعطیلی همه مراکز آموزشی صورت گرفته است، گفت: قطعا در این زمان با کمک متولیان بهداشت استان، مدارس علمیه برادران و خواهران استان ضدعفونی می‌شوند.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه انسان در طول زندگی به صورت مستمر از سوی خداوند متعال مورد امتحان قرار می‌گیرد و مهم این است که در شرایط حساس از این آزمون‌ها سربلند بیرون بیاییم، اظهار کرد: اعتماد به خدا، توکل به خدا و حفظ آرامش سه عامل اصلی در پیروزی انسان در آزمون‌های الهی است.

مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مردم باید آرامش خود را حفظ کنند و به شایعات فضای مجازی بی توجه باشند، ابراز کرد: در پی شیوع بیماری کرونا، برخی در فضای مجازی با انتشار تصاویر و مطالب تنش زا در تلاش هستند که آرامش جامعه را مختل کنند که مردم باید نسبت به این موضوع هوشیار باشند.

وی با انتقاد از کسانی که برخی از وسائل ضروری مردم را در این شرایط حساس احتکار کرده اند، افزود: متأسفانه افراد سودجو در زمینه ماسک و ... بازار سیاه به وجود آورده اند، این زیبنده کشور ایران با این همه افتخارات و تاریخ و تمدن نیست، مردم باید کمک همدیگر باشند. /۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات