۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۴۱۳۴۰
نماینده مجلس خبرگان:

تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانان برای تأمین امنیت با زبان بیان نمی‌شود

تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانان برای تأمین امنیت با زبان بیان نمی‌شود
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانان در زمستان‌های سخت، سرما و گرما برای تأمین امنیت و دفاع از مرزها، با قلم و زبان بیان نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا فایق رستمی در آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان کردستان که در شهر سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از سال‌ها خدمات فرمانده سابق مرزبانی استان اظهار داشت: انصافاً «سردار شیخی»، محبوب دل‌ها و استاد اخلاق، تواضع، بردباری، متانت و استقامت بود.

وی با بیان اینکه حقیقتاً با تشکیل انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، دل‌های خفته بیدار، محرومیت در جامعه کاهش و استقلال و آزادی در کشور ترویج پیدا کرد، افزود: مردم کردستان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون برای دفاع از کشور، ده‌ها هزار شهید و جانباز تقدیم نظام کرده و باید مسئولان قدردان این عزیزان باشند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج با بیان اینکه رهبری شجاع، قاطع، آگاه و بابصیرت همواره با تدابیر حکیمانه خود اجازه نداده دست ناپاک و نامحرم به کشور و مرز و بوم برسد، تصریح کرد: حقیقتاً شهدا و مدافعان حرم از ناموس، شرف، آبرو و نوامیس مسلمین دفاع کرده و همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی به فرموده قرآن اشاره کرد و گفت: حقیقتاً برتری عده‌ای از مسلمانان بر دیگران از لحاظ «ایثار، فداکاری، مجاهدت، تبلیغ دین، خدمت به جامعه بشریت، نشر احکام و دستورات الهی و دفاع از کرامت و نوامیس مردم» است.

ماموستا رستمی با بیان اینکه تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانان با قلم و زبان بیان نمی‌شود، اظهار کرد: نیروهای مرزبانی در زمستان‌های سخت، سرما و گرما و در جاهایی که حتی با هلی‌کوپتر هم نمی‌توان به آنجا ورود کرد، آنها رفته و دنبال تأمین امنیت و مشغول خدمت به مردم‌ند و خدماتشان شامل حال همه مردم می‌شود.

وی «ایثار» در راه خدا و مردم را جزو سعادت بشریت دانست و اظهار کرد: باید رشادت‌های رزمندگان اسلام و مجاهدان فی سبیل الله در برابر 37 کشور دنیا با وجود همه تجهیزات به‌روز، برای جوانان امروزی بازگو شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج با بیان اینکه حقیقتاً تلاش‌های متولیان امر امنیت و مرزها در استان‌ها ستودنی است، یادآور شد: اگر ایستادگی این بزرگ‌مردان در مرزها نبود، همواره با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان روبه‌رو می‌شدیم.

وی با بیان اینکه در سایه برکت نظام جمهوری اسلامی، شیعه و سنی با «وحدت و یکدلی» در کنار یکدیگر در استان کردستان زندگی می‌کنند، از حضور همه اقشار مختلف مردم در انتخابات تشکر کرد و گفت: مردم با مشارکت بالای خود تمام توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کردند و امیدوارم منتخبان استان در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش کنند.

ماوستا رستمی خطاب به مسئولان کشوری و استانی تاکید کرد: امیدوارم هرچه سریع‌تر مرزهای کردستان بازگشایی و مسئولان در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش کنند، چراکه هرچقدر مردم در رفاه باشند، امنیت و زندگی پایدارتر می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات