۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۶۴۱۳۹۸
سردار شکارچی:

امکانات نیرو‌های مسلح برای مقابله با ویروس کرونا بسیج می‌شود

امکانات نیرو‌های مسلح برای مقابله با ویروس کرونا بسیج می‌شود
سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح از بسیج امکانات نیرو‌های مسلح کشور برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در گفت‌وگویی ضمن قدردانی از تشکیل ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و تلاش‌های مجموعه بهداشت و درمان کشور، از بسیج امکانات نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در ارتش، سپاه، بسیج، وزارت دفاع و نیروی انتظامی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

وی در این زمینه اظهار داشت: چندین بیمارستان ثابت و سیار وابسته به نیرو‌های مسلح برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح اضافه کرد: ضمن فعالیت شبانه‌روزی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح برای تولید ملزومات بهداشتی مورد نیاز مردم و همچنین آمادگی کلیه مراکز درمانی و بهداشتی و بسیج جامعه پزشکی در سراسر کشور، همه مراکز آموزشی و مراکز تجمع نیرو‌های مسلح کاملاً در کنترل تیم‌های تخصصی بهداشت و درمان قرار گرفته و اقدامات پیشگیرانه صورت پذیرفته است.

سردار شکارچی با بیان اینکه این ویروس جهانی شده و بسیاری از کشور‌ها را درگیر کرده است، افزود: نیرو‌های مسلح نیز علاوه بر بسیج امکانات پزشکی و درمانی، تردد از مرز‌های هوایی دریایی و زمینی را تحت کنترل و مراقبت جدی‌تر قرار داده‌اند.

وی ضمن دعوت از آحاد مردم برای رعایت نکات بهداشتی که از مراجع رسمی و رسانه ملی توصیه می‌شود، از همگان خواست به شایعات و خبرسازی‌ها توجه نکنند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح اطمینان داد که با عزم ملی و اراده همه دستگاه‌های مسئول و قضایی کشور، این ویروس ریشه‌کن خواهد شد./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
تشکیل ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا اقدام مهمی بود.
اما هنوز در قم مردم حضور حاکمیت در کنار خود را احساس نکرده اند.
توزیع اقلام حمایتی بهداشتی درب منازل و تهیه گزارشات میدانی از روند ترخیص و درمان و کنترل شیوع ویروس کووید 19 موثر خواهد بود.
پیام های مراجع عظام و علما در این بحران مبنی بر راهکار تقویت معنویت و یاد الهی در کنار رعایت اصول بهداشتی نقش موثری در روحیه دادن به مردم داشته است.
با تقویت اراده عمومی و همدلی این بحران هم عبور می کند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
پیام اینجانب به مدیریت محترم حوزه آیت الله اعرافی
سلام اینجانب به همراه طلابم آماده جهاد به فرماندهی شما جهت هرگونه خدمت به هموطنانمان درمقابله با کرونا هستیم. مولانماینده طلاب کرمان.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
هم زمان با شیوع کرونا در قم بازار شایعات در این شهر بسیار داغ است و برخی نیز در فضای مجازی به این شایعات دامن زده و سبب نگرانی همشهریان عزیز می شوند.

0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
پس از ورود ویروس کرونا به کشورمان و ابتلای تعداد اندکی از هموطنان به این ویروس که میزان کشندگی آن به مراتب از آنفلوآنزا کمتر است، جریان نفوذ به کمک دشمنان نظام با "اسم رمز کرونا" تلاشهای گسترده‌ای را برای مشتنج نشان دادن جامعه و تحریک افکار عمومی با هدف تخریب روانی جامعه علیه حاکمیت و نظام سلامت کشور آغاز کرده است که هدف از آن صرفا ایجاد حس بی‌اعتمادی نزد مردم در برابر حاکمیت و تزریق یاس و ناامیدی بدون ارائه هرگونه سند و ادله‌ای است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
این موج بلا ، بیماری ، گرانی، روزها به قواره یک ماه و ماه ها به اندازه یک سال شگفتی دارند، چه خبر است؟ چرا کشتی ما کشتی شکستگان روز به روز سوراخ تر است باد شرطه ای کو! در این طوفان ساحلی پیدا نیست! ناخدا کجا است؟

این قطار بلا، بانگ رسوایی بشریّتی است که خود را به جای خدانشانده است، بشری که دماغ نمرودی اش نه با یک پشه که از یک ویروس به گیجی درافتاده است! و همه آنچه برای خدایی گردآورده بود اکنون فروریخته است.

این طوفان، مبارک طوفانی است، باد استغناء پروردگار است که وزیدن گرفته و این تلاطم نشان از دست پر درایت ربوبی دارد که دست به کار شده است!

آری باید جهان زیر و رو شود، باید نظم فرعونی، سستی اش آکار شود و همه آنچه باد نخوت آفریده است، فروریزد، من هم توهم توطئه دارم! امّا اینبار مکر خدا است که ستون خیمه فرعون را نشانه گرفته است.

اقیانوس عالم باید چنان متلاطم شود که تنها آنهایی که ناخدا دارند بمانند و آنانکه زمام خود به خدایگان سپرده اند تاب نیاورند.«ذَالِكَ بِأَنَّ اللَّهَ مَوْلىَ الَّذِينَ ءَامَنُواْ وَ أَنَّ الْكَافِرِينَ لَا مَوْلىَ‏ لهُم»‏، تنها کسانی جان به در می برند که اهل صبر و استقامت اند، دست در دست مدبر حقیقی دارند.

هزار سیل بنیاد برکن گو بیاید که دست ما در دست موسی است، غمی نیست این هم به زودی و خوبی بگذرد.

موسای شیعیان عصایش را بلند کرده است، ساحل نزدیک است و این کشتی را خضر کمی سوراخ کرده تا در این طوفان از شر ظالمان در امان مانده و به منزل برسد آنگاه خواهید دید، چگونه فرعون و لشکریانش به آب غرق خواهند شد.

آفتاب در حال طلوع کردن است و آن زمان که دیر نیست، خواهیم دید که خداوند پاداش صابران را زمین و آنچه در آن است قرار خواهد داد.

قَالَ مُوسىَ‏ لِقَوْمِهِ اسْتَعِينُواْ بِاللَّهِ وَ اصْبرُواْ إِنَّ الْأَرْضَ لِلَّهِ يُورِثُهَا مَن يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَ الْعَقِبَةُ لِلْمُتَّقِين‏. الاعراف128
موسى به قومش گفت: از خدا يارى بخواهيد، و شكيبايى ورزيد، يقيناً زمين در سيطره مالكيّت و فرمانروايى خداست، آن را به هر كس از بندگانش كه بخواهد مى‏بخشد، و سرانجام نيك براى پرهيزكاران است‏.

✍️میثم قاسمی
0
0