۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۶۴۱۴۰۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

عنایت پروردگار پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی است

عنایت پروردگار پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: با همه نابرابری‌هایی که وجود دارد اما پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی، عنایت پروردگار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند شب گذشته در دیدار با منتخبین مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شاهد حضور باشکوه مردم بودیم.

وی گفت: از سال 42 تاکنون همیشه شاهد مبارزه نابرابر از سوی استکبار جهانی بودیم؛ با همه نابرابری‌هایی که وجود دارد اما پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی، عنایت پروردگار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمنان در طول 41 سال گذشته فتنه‌های زیادی علیه ایران انجام دادند و هدف آن‌ها نیز رسیدن به انتخابات بود اما دشمنان به اهداف خود نرسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: طی 10 دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی افرادی بودند که در جهت انقلاب و اسلام خدمت کردند اما افرادی هم بودند که به فرموده مقام معظم رهبری امروز نوکر بیگانه هستند.

وی ادامه داد: نمایندگی به معنای وکالت و وضع قانون در جهت قانون اساسی و نظارت برای اجرای قانون است و مردم این وکالت را می‌‌دهند که از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌ها دفاع شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تزی که از سوی منتخبان مردم بیان می‎شود زیبا و بر اساس آرمان‌های انقلاب اسلامی است و ما همواره موظف به کمک هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: فردی که مسؤول می‎شود مانند سربازی است که دست آن روی ماشه بوده و به سمت دشمن شلیک می‌کند اما او عقبه داشته و باید به آن کمک کرد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات