۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۶۴۱۴۵۷

مرکزی| گروه جهادی با ظرفیت حدود ۸۰۰ جهادگر در حالت آماده باش هستند

مرکزی| گروه جهادی با ظرفیت حدود ۸۰۰ جهادگر در حالت آماده باش هستند
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: ۴۵ گروه جهادی با ظرفیت حدود ۸۰۰ جهادگر در حالت آماده باش هستند.

به‌گزارش خبرگزاری رسا، علاوه‌بر وقوع سیل در روزهای ابتدایی سال 98 در حالی که روزهای پایانی سال را سپری می‌کنیم بر اساس اخطاریه سازمان هواشناسی کشور در تعدادی از استان‌ها بر اساس افزایش بارندگی‌ها احتمال وقوع سیل وجود دارد.

استان مرکزی نیز یکی از استان‌هایی است که احتمال وقوع سیل در نقاطی از این استان وجود دارد و با توجه به اینکه بارش‌ها از چند روز پیش در سطح استان آغاز شده اعلام آماده‌باش به دستگاه‌های استان به‌ویژه دستگاه‌های خدمت‌رسان داده شده است.

بسیج سازندگی استان مرکزی هم یکی از دستگاه‌هایی است که در حالت آماده باش قرار دارد و علاوه‌بر ساماندهی گروه‌های جهادی اعزام آنها به نقاط آسیب دیده از سیل را انجام می‌دهد به طوری که در سیل ابتدای سال هم شاهد حضور و همبستگی نیروهای جهادی در نقاط محروم استان و خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده بودیم.

بسیجیان همیشه در صحنه بار دیگر در کنار مردم با وحدت و همدلی، به مردم خدمت‌ می‌کنند و در عرصه کمک‌رسانی به نیازمندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و حضور گسترده و داوطلبانه آنها در کنار مردم نشان از عزم جدی و راسخ برای کمک به هم‌وطنان خود است.

آماده‌باش جهادگران استان مرکزی

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به آمادگی گروه‌های جهادی استان هنگام وقوع احتمالی سیل در استان گفت: بر اساس اخطاریه هواشناسی بسیج سازندگی استان هم در حالت آماده باش قرار دارد و به مردم در سراسر استان خدمت‌رسانی می‌کند.

امید محترمی افزود: 45 گروه جهادی با ظرفیت حدود 800 جهادگر در حالت آماده باش هستند و در صورت آب‌گرفتگی و سایر مشکلات همراه با تجهیزات لازم حضور پیدا کرده و همکاری می کنند.

وی ادامه داد: اگر در استانی آسیبی وارد شود بر اساس اعلام نیاز استان کمک ها و اعزام نیروهای جهادی انجام می‌شود همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا نیروهای جهادی پرقدرت در حال انجام وظیفه هستند و می‌توان گفت که این ویروس تاثیری در کاهش تعداد نیروهای جهادی ندارد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات