۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۶۴۱۴۷۶

چند خبر کوتاه از خوزستان

چند خبر کوتاه از خوزستان
برگزاری مجازی کلاس‌های درسی در روز‌های تعطیل و بازدید از مدرسه فاطمیه کارون چند خبر کوتاه از خوزستان است.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به سازوکار تدریس در روز‌های تعطیل، گفت: اساتید موظف هستند با راه‌اندازی کانال ارتباطی در پیام‌رسان ایتا، دروس خود را به صورت فایل‌های کوتاه در کانال قرار داده و بدین شکل کلاس درس مجازی خود را برگزار کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان اظهار داشت: طلاب نیز لازم است پس از استماع درس، تکالیفی که استاد از آن‌ها خواسته را انجام دهند تا معیاری برای حضور در کلاس درس اساتید و ثبت حضورشان در سامانه‌های نجما و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه باشد.

بازدید حجت الاسلام رجب پور از مدرسه فاطمیه کارون

حجت الاسلام رجب پور، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و معاونان از مدرسه علمیه فاطمیه کارون بازدید کرد.

در این بازدید حجت الاسلام رجب پور، ضمن جلسه با طلاب، کادر و اساتید ابتدا با استناد به حدیث قدسی منقول ازامام باقرعلیه السلام به بیان نکته اخلاقی اشاره کرد و  افزود: خداوند به حضرت موسی (ع) فرمود «اناجلیس من ذکرنی»؛ ازاین رو برای رفتن به میدان عمل و حضوردر عرصه باید از ذکر و یادخدا کمک گرفت.

حجت الاسلام رجب پور ضمن بررسی مسائل مدرسه، قول پیگیری و همکاری در رفع مشکلات را داد.

ادامه کار معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان

سیدعلیرضا علوی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان در حکمی محمدامین صالحی‌نژاد را به مدت دو سال دیگر در سمت معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان ابقا کرد.

در متن حکم آمده است:

ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شایسته جنابعالی، مجدداً به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت «معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان» منصوب می‌شوید.

امید است در سایه الطاف الهی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در ساختار‌های فرهنگی سازمان، در انجام امور و وظایف محوله موفق و موید باشید.

برگزاری کارگاه آموزش خبرنگاری در شوش

کارگاه آموزش خبرنگاری با حضور تعدادی از علاقه‌مندان و خبرنگاران نشریات و سایت‌های خبری شهرستان شوش در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این دوره که به مدت هشت جلسه دو ساعته برگزار شد، مباحثی شامل: تاریخچه مطبوعات در جهان، شناخت انواع روزنامه‌ها و خبرگزاری ها، تعریف مصاحبه و انواع آن، اجزای خبر و انواع مختلف آن، منابع و اصول خبر نویسی، انواع گزارش‌های خبری و ... توسط عباس کرم الهی (سرپرست انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش) به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

این دوره به صورت رایگان به همت انجمن روزنامه نگاران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش برگزار شد. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات