۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۶۴۱۵۲۸
امام جمعه زاغه:

جوانان محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند

جوانان محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند
امام جمعه زاغه جوانان را محور اصلی بیانیه گام دوم خواند و گفت: توجه به جوانان به منظور توجه به توانایی و استعداد جوان برای اداره کشور و رفع مشکلات است.

حجت الاسلام محمود زینی وندیان، امام جمعه زاغه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به بیانیه گام دوم انقلاب و محور قرار گرفتن نسل جوان در این بیانیه اشاره کرد و بیان داشت: تأکید رهبری به نسل جوان استفاده از ظرفیت و توانایی و استعداد جوانان برای اداره کشور و رفع مشکلات است.

وی افزود: باید به قشر جوان اعتماد کرد و زمینه رشد و شکوفایی استعداد این قشر را فراهم ساخت تا شاهد رشد و شکوفایی جامعه در زمینه های مختلف باشیم.

امام جمعه زاغه اظهار داشت: باید به شور و نشاط جوانان برای اداره آینده کشور توجه داشت و با استفاده از ظرفیت جوانان نخبه و کارآمد بتوان گام های استواری در رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه برداشت.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه است، افزود: این بیانیه نقطه عطف انقلاب بوده و در طول این 40 سال تجربه ثابت کرده است که اتکا به قشر جوان و بهره مندی از ظرفیت و توانایی نیروی جوانان عامل مهم موفقیت بوده است.

حجت الاسلام زینی وندیان اظهار داشت: با تکیه بر روحیه انقلابی و مدیریت جهادی جوانان می توان اقدامات اساسی در زمینه های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی انجام داد.

وی به اهمیت جوان گرایی اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم باید در مقام عمل صورت گیرد و در معنای واقعی به قشر جوان میدان داده شود و تلاش کنیم که از شعار دادن دوری کنیم تا نتیجه کارها به خوبی محقق شود./9451/ت310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات