۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۶۴۱۵۸۴
معاون حوزه علمیه مازندران:

منتخبان ملت برای تشکیل یک مجلس قوی، کارآمد و انقلابی تلاش کنند

منتخبان ملت برای تشکیل یک مجلس قوی، کارآمد و انقلابی تلاش کنند
حجت الاسلام قائمی با بیان اینکه منتخبان ملت برای تشکیل یک مجلس قوی، کارآمد و انقلابی تلاش کنند، گفت: همه دغدغه نماینده باید رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی باشد.
حجت الاسلام محمد جواد قائمی، معاون حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، این حضور را مهر تأییدی بر انقلاب و نظام اسلامی دانست.
 
وی با بیان این که ملت ایران دوم اسفند ماه امسال با حضور گسترده در انتخابات، بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و نظام نشان دادند، افزود: حضور ملت ایران در شرایطی که همه رسانه‌های استکباری تلاش کردند مردم را از صندوق‌های رأی دور کنند، شکست سنگینی برای نظام سلطه بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور گسترده مردم در انتخابات دوم اسفند، عزت و اقتدار دیگری برای نظام و انقلاب آفرید، بیان داشت: این حضور به دنیا ثابت کرد که این ملت تا آخرین لحظه پای انقلاب و نظام خواهند ماند.
 
حجت الاسلام قائمی با بیان این که ملت بزرگ ایران در چهل سال اخیر همواره در صحنه دفاع از انقلاب حضور پررنگی داشتند، خاطرنشان کرد: این مردم با حضور در صحنه خود پاسخ محکمی به توطئه‌های دشمنان دادند.
 
معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران علیرغم فشار‌های بسیار اقتصادی با حضور خود در پای صندوق‌های رأی دشمنان را در تحقق اهداف و توطئه‌های خود علیه انقلاب ناکام گذاشتند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران بار دیگر ضمن لبیک به رهنمود‌های مقام معظم رهبری با آرمان‌های امام راحل نیز تجدید بیعت کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این ملت در دوم اسفند بار دیگر به تکلیف خود در برابر انقلاب عمل کردند، افزود: حال وظیفه مسؤولان است ضمن قدرشناسی این حضور بی نظیر و گسترده، به وظایف ذاتی خود را در برابر این ملت عمل کنند.
 
حجت الاسلام قائمی با اشاره به این که منتخبان مردم باید همه توان خود را در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم به کار گیرند، بیان داشت: امروز یکی از مهم‌ترین مطالبات و خواسته‌های مردم از نمایندگان مجلس، تلاش در جهت رفع مشکلات اقتصادی است.
 
معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که منتخبان ملت برای تشکیل یک مجلس قوی، کارآمد و انقلابی تلاش کنند، خاطرنشان کرد: همه دغدغه یک نماینده مجلس باید رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی باشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که وحدت و همبستگی امروز مهم‌ترین راه برای برون رفت از مشکلات کشور است، تصریح کرد: تفرقه و اختلاف خواست و هدف دشمن برای تضعیف انقلاب و نظام اسلامی است که نیازمند هوشیاری همه مسؤولان و مدیران کشور است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات