۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۴۱۶۳۵
استاد حوزه علمیه نهاوند:

استفاده از نیروهای جوان در راستای رشد انقلاب اسلامی است

استفاده از نیروهای جوان در راستای رشد انقلاب اسلامی است
استاد حوزه علمیه نهاوند گفت: رهبر معظم انقلاب فرموده اند که کار را باید به جوانان انقلابی سپرد به این دلیل که حرکت در انقلاب باید مناسب با زمان و نیازهای جامعه باشد.

حجت الاسلام احد الله بیات استاد حوزه علمیه نهاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمبت توجه به بیانیه گام دوم گفت: بیانیه گام دوم باید مورد توجه جدی در حوزه های علمیه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در دهه های 40 سال گذشته وضعیت دنیا به گونه ای دیگر بود و با پیشرفت دنیا وضعیت دنیا طور دیگری خواهد بود و ایران در این دنیا زندگی می کند و این پیشرفت با جوانانی اتفاق خواهد افتاد که در این دنیا زندگی می کنند.

حجت الاسلام بیات در ادامه ابراز داشت: مسؤولانی که زحمات اجرایی کشور را بر دوش کشیده اند از سال 1400 با دو مساله مواجه خواهند شد اول آن که یا نیستند یا سن آنها بالا رفته است و دوم این که اینها متولدان 1330 و بعد هستند و تربیت شدگان آن زمان هستند.

استاد حوزه علمیه نهاوند گفت: لذا رهبر معظم انقلاب فرموده اند که کار را باید به جوانان انقلابی سپرد به این دلیل که حرکت در انقلاب باید مناسب با زمان و نیازهای جامعه باشد.

وی در پایان گفت: ایشان سند چشم انداز نهادهای مختلف را مشخص کرده اند و هر قسمت از این بیانیه سند چشم اندازی برای این نهادها است که برای آینده در این زمینه ها حرکت کنند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات