۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۹
کد خبر: ۶۴۱۷۱۹
رییس حوزه علمیه الشتر:

بیانیه گام دوم شکاف بین نسلی را از بین می برد

بیانیه گام دوم شکاف بین نسلی را از بین می برد
امام جمعه الشتر با اشاره به محور قرار گرفتن جوانان در بیانیه گام دوم، گفت: این بیانیه شکاف بین نسلی را از بین می برد.

حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حوزه علمیه و روحانیت در رابطه با بیانیه گام دوم رسالت سنگینی بر دوش دارند.

وی افزود: روحانیت به عنوان طلایه داران گفتمان رهبری در جامعه باید حساسیت ها را نسبت به عمل به بیانیه گام دوم را بالا ببرند.

امام جمعه الشتر تصریح کرد: حوزه و روحانیت در برابر مطالبات رهبر معظم انقلاب و مواردی که در بیانیه مربوط به حوزه و روحانیت است، باید به خوبی ایفای نقش کنند.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق بیانیه گام دوم حوزه و روحانیت به خوبی پیش رفته اند، اظهار داشت: حوزه و روحانیت باید بیانیه گام دوم را در قالب اجرای گفتمان ها به عنوان مطالبه جدی نسل جوان در سطح جامعه ترویج دهند.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: بیانیه گام دوم شکاف بین نسلی که بعد از 40 سال امکان دارد به وجود بیاید، را از بین می برد.

وی با اشاره به اینکه محور اصلی بیانیه گام دوم جوانان هستند، تأکید کرد: آنچه رهبری در این بیانیه به آان پرداخته، توجه به نسل جوان است تا شکاف بین نسلی از بین برورد.

رییس حوزه علمیه الشتر عنوان داشت: در راستای عمل به بیانیه گام دوم باید اخلاق، معنویت و پژوهش و دغدغه های جوانان مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: با وجود یک سالی که از مطرح شدن بیانیه گام دوم می گذرد، همچنان باید در مقام عمل و به دور از شعار برای تحقق این بیانیه گام برداشت و روحانیت و جامعه اموراتی که بر عهده دارد را به خوبی انجام و در راستای تحقق بیانیه ایفای نقش کنند./9451/ت310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات