۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۶۴۱۷۳۳
آیت الله موسوی اصفهانی در گفت وگو با رسا:

منتخبان ملت با عملی کردن اقتصاد مقاومتی معضلات معیشتی را حل کنند

منتخبان ملت با عملی کردن اقتصاد مقاومتی معضلات معیشتی را حل کنند
نماینده خبرگان با تأکید بر تبعیت عملی مسؤولان به ویژه مجلس آینده از فرامین و رهنمودهای رهبر انقلاب گفت: منتخبان با عملی کردن اقتصاد مقاومتی معضلات معیشتی را حل کنند.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اولویت های مجلس آتی اظهار داشت: نمایندگان ما اگر بخواهند خدمت قابل قبولی داشته باشند، باید رهنمود های رهبر معظم انقلاب را جز مهم ترین وظایف خودشان قرار دهند، در این صورت، به نظر می رسد که به لطف الهی بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی گفت: جریان اقتصاد مقاومتی را مقام معظم رهبری چندین سال پیش ترسیم کردند و به کارشناسان متعددی ابلاغ و قرار شد که اجرایی شود اما صرفاً در افتتاح پروژه ها برای خالی نبودن عریضه حرفی از این مسأله به میان می آورند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مجلس آینده در مقام عمل باید به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه داشته باشد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب مخصوصاً در عرصه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد مبتنی بر امکانات داخلی کشور و چشم بستن بر این که با مذاکره با آمریکا و اروپا و خارج از مرزها بخواهیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم، تأکید دارند.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، برای رفع مشکلات اقتصادی باید ملاک را بر روی مسأله اقتصاد مقاومتی قرار دهیم و نمایندگان باید سرلوحه کار خود را پیاده سازی فرامین مقام معظم رهبری به خصوص رسیدگی به مسائل اقتصادی، بیکاری جوانان و ازدواج، قرار دهند.

آیت الله موسوی اصفهانی اظهار داشت: مهم ترین اولویت های مسؤولان به خصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید پیاده کردن فرامین مقام معظم رهبری باشد.  

وی خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری چندین سال است که شعار سال را شعارهای اقتصادی، تولید داخلی، استقلال در تولید و عدم وابستگی به نفت مطرح می کنند، نمایندگان مردم باید به این مسائل رسیدگی کنند./822/

مهدی فلاحی
ارسال نظرات