۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۶۴۱۹۰۰
حجت الاسلام صادقی:

دشمن با دروغ پراکنی و بزرگ نمایی به دنبال ایجاد فضای رعب و وحشت در کشور است

دشمن با دروغ پراکنی و بزرگ نمایی به دنبال ایجاد فضای رعب و وحشت در کشور است
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور بر ضرورت حفظ و آرامش در جامعه و توجه به توصیه‌های بهداشتی مسؤولان از سوی مردم تأکید کرد.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور بر ضرورت حفظ و آرامش در جامعه و توجه به توصیه‌های بهداشتی مسؤولان از سوی مردم تأکید کرد.
 
وی با بیان این که مردم باید اخبار مربوط به این بیماری را تنها از مجامع رسمی دریافت کنند، افزود: در چنین شرایطی دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی با دروغ پراکنی و ایجاد جو ناامیدی در جامعه به دنبال تضعیف نظام و حکومت اسلامی هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ایران اسلامی در عرصه پزشکی از جمله کشور‌های توانمند در سطح جهان به شمار می‌رود، گفت: در حال حاضر و علیرغم تحریم‌های ظالمانه آمریکای جنایت کار، بیش از ۹۰ درصد دارو‌ها در داخل تولید می‌شود و این افتخار بزرگی برای کشورمان است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که در شرایطی که مسؤولان بهداشت و درمان کشورمان مشغول خدمات دهی به سراسر کشور هستند دشمنان با دروغ پراکنی و بزرگ نمایی به دنبال ایجاد فضای رعب و وحشت در کشور هستند، خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت و هوشیار ما نباید به اخبار دروغین رسانه‌های غربی توجه کنند.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که مقابله با ویروس کرونا نیازمند همکاری همه دستگاه‌های کشور و یک عزم و اراده ملی است، تصریح کرد: دشمنان ملت ایران از این فضای به وجود آمده به دنبال ضربه زدن به کشور و نظام هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران همچنین به پیشنهاد مضحک آمریکایی‌ها برای کمک به ملت ایران اشاره کرد و گفت: دولت جنایت کار آمریکا در حالی دلسوز ملت ایران شده که بیش از چهل سال است این مردم را تحت شدید‌ترین تحریم‌ها قرار داده و حتی در ماه‌های اخیر دسترسی کشورمان به غذا و دارو را نیز قطع کرده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران فریب، ریکاری‌های دولتمردان آمریکایی را نخواهند خود، بیان داشت: با وحدت و همبستگی و به دور از هراس و دلهره از این مشکل به وجود آمده عبور خواهیم کرد.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که در چنین شرایطی جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند امید و نشاط است، خاطرنشان کرد: نباید با برخی اظهار نظر‌های نسنجیده زمینه هراس و دلهره در مردم فراهم شود./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات