۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۶۴۱۹۰۶

هیچ نگرانی در حوزه تأمین مواد ضدعفونی‌کننده در استان سمنان وجود ندارد

هیچ نگرانی در حوزه تأمین مواد ضدعفونی‌کننده در استان سمنان وجود ندارد
معاون استاندار سمنان گفت: مردم به‌هیچ‌عنوان نگران تأمین و توزیع مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های یک‌بارمصرف در استان سمنان نباشند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حشمت‌الله عسگری در نشست بررسی کارخانه‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در استان سمنان که در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: ظرفیت تولید مواد ضدعفونی‌کننده در استان سمنان قابل‌توجه است.

‌وی با اشاره به افزایش میزان تولید مواد ضدعفونی‌کننده در استان سمنان در روزهای آینده افزود: تعدادی از واحد‌های تولیدی در استان سمنان خط تولید جدید برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش راه‌اندازی کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان سمنان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه انجام‌شده در راستای کاهش و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان سمنان بیان کرد: توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در مراکز درمانی، زندان‌ها، حوزه شهری در حال انجام است.

عسگری تأکید کرد: تمامی مسئولان و مردم برای ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در استان و کشور باید همتی و عزمی مضاعف داشته باشند.

رستم زاده معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز در این جلسه با اشاره به اعلام آمادگی این دانشگاه برای تأمین مواد ضدعفونی‌کننده گفت: تأمین الکل سفید برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده انجام‌شده است و استان‌های خوزستان و قزوین آمادگی خود را برای ارسال محموله مواد اولیه تولید مواد ضدعفونی‌کننده به استان سمنان اعلام کرده‌اند.

وی بیان کرد: خط های تولید جدید تولید مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های پلاستیکی در استان سمنان راه‌اندازی شده است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات