۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۶۴۱۹۱۷

تعطیلی برنامه‌های فرهنگی و هنری در مازندران تمدید شد

تعطیلی برنامه‌های فرهنگی و هنری در مازندران تمدید شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تمدید تعطیلی برنامه‌های فرهنگی و هنری استان برای دومین هفته در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، عباس زارع، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نشست با خبرنگاران با اشاره به تعطیلی برنامه‌های فرهنگی و هنری استان برای دومین هفته متوالی در استان اظهار داشت: تمامی کنسرت‌ها، جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی در این هفته تعطیل شده است.

وی افزود: فعالیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی نیز تعطیل شده است و باید از این تعطیلی‌ها برای کنترل و قرنطینه بیماری استفاده کنیم.

وی از راه اندازی قرارگاه رسانی‌ای مقابله با بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳۷ مورد از تولید محتوای رسانه‌ای در استان رصد و پیگیری شده است.

زارع با عنوان اینکه عکس نوشته‌ها و تولیدات محتوایی برای پیشگیری از ویروس کرونا تولید و رصد می‌شود، افزود: تولید محتوا حوزه آگاهی بخشی به مردم برای پیشگیری از ویروس کرونا امری مهم به شمار می‌رود.

حامد روحانی زاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با بیان اینکه بیماری کرونا را زودتر از موعد شکست خواهیم داد، گفت: در حال حاضر تمامی امکانات مورد نیاز برای خدمات دهی به بیماران در استان مهیا است و باید از انتقال این بیماری پیشگیری کرد.

وی با اظهار اینکه هر فرد بیمار می‌تواند سه تا چهار نفر را مبتلا کند تصریح کرد: باید آمار را به زیر یک نفر کاهش دهیم و این امر مستلزم همکاری همه مردم است.

روحانی زاده با تاکید برپرهیز از سفر‌های غیرضرور در استان یادآور شد: تعطیلی‌ها مساوی با مسافرت نیست، زیرا امن‌ترین جا برای پیشگیری از این بیماری خانه‌ها است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات