۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۶۴۱۹۲۲
آیت الله نوری همدانی:

رعایت توصیه های پزشکی بر همه لازم است | قدردانی از مجاهدت کادر درمانی کشور

رعایت توصیه های پزشکی بر همه لازم است | قدردانی از مجاهدت کادر درمانی کشور
حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر لزوم رعایت توصیه های پزشکی و بهداشتی و توسل و انس با ادعیه، از مجاهدت های پزشکان و پرستاران برای مقابله با کرونا قدردانی کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در پیامی با تأکید بر لزوم رعایت توصیه های پزشکی و بهداشتی و ضمن تأکید بر توسل و انس بیشتر با ادعیه، از مجاهدت های پزشکان و پرستاران برای مقابله با کرونا قدردانی کرد.

متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

جريان پيش امده از بيماري كرونا و درگذشت عده اي از عزيزان و ابتلاء عده ديگري از هموطنان ما موجب ناراحتي است كه همه به درگاه خداي سبحان پناه مي بريم و از ذات اقدسش مي خواهيم نظر لطف و عنايت هميشگي خود را بر مومنين مستدام بدارد.

بي شك رعايت نكات بهداشتي وآنچه را كه متخصصين مربوط به امر پزشكي بيان مي دارند بر همگان لازم است و با رعايت اين امور و توسل به حضرات معصومين عليهم السلام و قرائت قرآن كريم و ادعيه ان شاءالله همگان از اين امتحان و ابتلاء سربلند بيرون بيايم.

لازم مي دانم از مجاهدت هاي شبانه روزي پزشكان و پرستاران وكادر بيمارستانها كه طبق بعضي ازگزارش ها حتي به منزل نمي روند و مشغول خدمت هستند تشكر كنم كه قطعا عندالله مأجور مي باشند.

اينجانب بعنوان طلبه اي از طلاب حوزه علميه قم شفاء عاجل همه بيماران و توفيق همه خدمتگزاران را از خداوند متعال خواهانم.

حسين نوري همداني

حوزه مقدسه قم

دهم اسفند ماه يكهزار و سيصد و نود و هشت

محمد قمین
ارسال نظرات