۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۶۴۲۰۰۶
تدابیر ویژه بهداشتی در حرم مطهر شاهچراغ؛

زیارت از درب باب‌الرضا امکان‌پذیر شد

زیارت از درب باب‌الرضا امکان‌پذیر شد
روابط عمومی حرم مطهر شاهچراغ با اعلام اینکه درب‌های حرم مطهر شاهچراغ بر روی زائران بسته نشده است به توضیحاتی در مورد جزییات زیارت زائران در این حرم مطهر پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، متن اطلاعیه روابط عمومی حرم مطهر شاهچراغ(ع) به شرح زیر است:

در پی مصاحبه‌ای که اخیرا با عنوان تصمیم‌گیری برای تعطیل شدن حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام با حضور تولیت معظم آستان مقدس منتشر شده است به اطلاع مردم مومن و ولایت‌مدار می‌رساند که آیت الله دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در روزهای اخیر هیچ جلسه‌ای با موضوع تعطیلی حرم مطهر نداشته و با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت زائران و مجاوران گرانقدر مطابق دستورالعمل ستاد مرکزی مبارزه و پیشگیری بیماری‌های واگیر از تاریخ شنبه 10 اسفندماه تمام درب‌های ورودی آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام به استثناء باب‌الرضا (علیه السلام) مسدود و امکان زیارت حرم مطهر محدود به عبور و مرور از این درب است.

تمام تدابیر مقدور و مقتضی بهداشتی در ورودی باب‌الرضا (علیه السلام) برای زیارت علاقه‌مندان به سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی دیده شده است. نماز جماعت یومیه نیز همچون سابق در اوقات شرعی برقرار می‌باشد. خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام از همه مردم خداجو و محب اهل بیت علیهم السلام تفاضای دعای خیر جهت خدمت هرچه بهتر به زایران و مجاوران، و ریشه کن شدن ویروس کرونا را دارد.

از عموم مخاطبان عزیز انتظار می رود که اخبار مربوط به حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام را از مبادی رسمی آستان مقدس و یا از رسانه ملی جمهوری اسلامی پیگیری فرمایند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات