۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۶۴۲۰۲۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

عبور از شرایط فعلی نیازمند آگاهی و همدلی مردم و مسؤولان است

عبور از شرایط فعلی نیازمند آگاهی و همدلی مردم و مسؤولان است
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ گفت: در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدافعان سلامت و همچنین همراهی و همدلی مردم می‌توانیم از شرایط به وجود آمده عبور کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تجلیل از خدمات و مجاهدت‌های کادر پزشکی و درمانی کشور در مقابله با ویروس کرونا گفت: این قشر زحمتکش جامعه به طور حتم مدافعان سلامت مردم هستند.
 
وی با بیان این که مردم فهیم و شریف کشورمان به طور حتم قدردان زحمات و تلاش‌های این قشر زحمتکش هستند، افزود: به طور حتم کسانی که در این شرایط به صورت شبانه روزی مشغول خدمت به هموطنان و همنوعان خود هستند نزد خداوند از اجر و ثواب معنوی بسیاری برخوردار خواهند بود.
 
امام جمعه نوشهر با اشاره به این که پیام مقام معظم رهبری در روز‌های اخیر خطاب به مجموعه کادر درمانی و پزشکی کشور نشان دهنده جایگاه و اهمیت این قشر از جامعه است، خاطرنشان کرد: به طور حتم این تلاشگران این عرصه، در خط مقدم مقابله با این ویروس و حفظ سلامت مردم قرار دارند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که کادر پزشکی و درمانی کشور با همه توان خود در حال خدمت رسانی به ملت بزرگ ایران اسلامی هستند، بیان داشت: به طور حتم در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدافعان سلامت و همچنین همراهی و همدلی مردم می‌توانیم از شرایط به وجود آمده عبور کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که بهترین راه عبور از مشکلات و بحران‌ها همبستگی ملی است، خاطرنشان کرد: امروز همه مسؤولان بخش‌های کشور برای عبور از مشکلات به وجود آمده در میدان حاضر هستند و باید با یک عزم و اراده ملی شرایط موجود را مدیریت کنیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به تلاش رسانه‌های غربی در بزرگ نمایی وضعیت امروز کشورمان در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در حالی که بسیاری از کشور‌های جهان امروز درگیر مقابله با این ویروس هستند، اما متأسفانه رسانه‌های مغرض و وابسته در تلاش هستند فضای کشور را متشنج کنند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز جامعه ما نیازمند آگاهی بخشی برای مقابله با این ویروس است، تصریح کرد: خوشبختانه رسانه ملی در این مدت تلاش‌های بسیاری برای آگاهی دادن به مردم با هدف رعایت مسائل بهداشتی انجام داده که باید بیشتر تقویت شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که کشور در چهل سال اخیر به پیشرفت‌های قابل توجهی در علم پزشکی دست پیدا کرده است، بیان داشت: به طور حتم ایران اسلامی با پشتوانه قوی پزشکی و همچنین همراهی مردم از این شرایط به وجود آمده با پیروزی عبور خواهد کرد.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، تلاش‌های شبانه روزی رسانه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای را کاملاً مغرضانه و هدفدار دانست و افزود: این رسانه‌های دروغگو و فریبکار در این روز‌ها با دلار‌های سعودی و انگلیسی در تلاش هستند هراس و دلهره را در مردم نسبت به ویروس کرونا افزایش دهند که به طور حتم با هوشیاری مردم و تلاش مسؤولان شکست خواهند خورد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات