۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۶۴۲۰۵۴

ضدعفونی مناطق حاشیه شهر مشهدمقدس توسط گروه‌های جهادی و بسیج

ضدعفونی مناطق حاشیه شهر مشهدمقدس توسط گروه‌های جهادی و بسیج
گروهی از جوانان مشهدی این روزها خودکار پای کار آمده‌اند و در مناطق حاشیه شهر مشهد اقدام به ضدعفونی کردن منازل و مساجد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، از زمان درگیر شدن با ویروس کرونا فعالیت و حجم خدمت‌رسانی از سوی دستگاه‌های متعدد در مشهد مقدس افزایش پیدا کرده است.

برای مثال از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در کشور، تمامی درمانگاه‌های سطح شهر مشهدمقدس آماده‌باش هستند.

نیروهای مسلح نیز با صدور بیانیه‌هایی در سطح کلان کشوری پای کار آمده‌اند و در استان خراسان رضوی نیز سپاه امام رضا(ع) و ارتش شمال شرق از نخستین دقایق انتشار این خبر پای کار آمده‌اند.

راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی و همچنین اعزام نیرو به مناطق مرزی استان خراسان رضوی بخشی از اقداماتی بوده که در این مدت از سوی سپاه و ارتش در استان صورت گرفته و البته هنوز نیز ادامه دارد.

در این میان اما گروه‌های جهادی نیز پای خدمت و کار هستند و با تمام توان و قوای خود به میدان آمده‌اند تا همچون دوران درخشش خود در عرصه جهاد و سازندگی و عمران در زمینه مقابله با ویروس کرونا نیز پیشگام باشند.

در این میان اما تعدادی از گروه‌های جهادی از روزهای گذشته با حضور در مناطق حاشیه شهر مشهد اقدام به ضدعفونی کردن منازل و مساجد و حسینیه‌ها کرده‌اند که این حرکت همچنان ادامه دارد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات