۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۴۲۲۰۰
مسؤول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه بیت ‌المقدس کردستان:

در پس بیماری کرونا توطئه های بسیاری علیه ایران نهفته است

در پس بیماری کرونا توطئه های بسیاری علیه ایران نهفته است
حجت الاسلام جعفرنژاد گفت: باید بدانیم که در پس بیماری کرونا، توطئه های بسیاری علیه ایران اسلامی و دیگر کشورهای مخالف با قدرت های جهانی نهفته است.

حجت الاسلام علی جعفرنژاد مسؤول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه بیت ‌المقدس کردستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: این روزها اخبار تمام رسانه های جهان به بحث بیماری ویروسی کرونا اختصاص یافته است.

مسؤول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه بیت ‌المقدس کردستان گفت: اما باید در این بین نگاه ما نگاهی تیزبینانه باشد و بدانیم که در پس این بیماری، توطئه های بسیاری علیه ایران اسلامی و دیگر کشورهای مخالف با قدرت های جهانی نهفته است.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: دشمن نشان داده و ثابت نموده است که همیشه در حال جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی است (ولایزالون یقاتلونکم حتی یردوکم عن دینکم) و در این برهه بدنبال فشار حداکثری جهت گرفتن نتیجه می باشد.

حجت الاسلام جعفرنژاد بیان کرد: لذا دشمنان از هر فرصتی به عنوان یک غنیمت برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کند و در این روزهای پایانی سال چه چیزی بهتر از بهانه بیماری کرونا می تواند برای دشمن باشد.

مسؤول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه بیت ‌المقدس کردستان گفت: دشمن بدنبال شکست در تمامی فتنه ها از ویروس کرونا بعنوان یک سلاح بیولوژیک در ادامه فشار حداکثری علیه ایران چند اقدام را در دستور کار دارد.

وی به راهبردهای دشمنان در این مسأله اشاره کرد و بیان کرد: سیاه نمایی بی سابقه از خطرات آن برای محاصره ایران، بهانه قرار دادن طلاب جامعه المصطفی و علی الخصوص ۷۰۰ طلبه چینی در قم، در حالی که ۲ ماه است به چین سفر نداشته اند، انتقاد از عدم لغو پروازها به چین توسط دولت و... از جمله برنامه های دشمن برای استفاده از فرصت به دست آمده برای ضربه زدن به ساختارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

مسؤول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه بیت ‌المقدس کردستان گفت: اما باید گفت که خوشبختانه برای ویروس کرونا هم توان پیشگیری و هم درمان در طب اسلامی ـ ایرانی وجود دارد و از ظرفیت طب اسلامی می توان ایران را به قطب درمانی منطقه و حتی جهان تبدیل کرد.

حجت الاسلام جعفرنژاد در پایان سخنان خود عنوان داشت: همانگونه که جوانان ایران با دستان خالی هشت سال در مقابل دنیای استکبار ایستادند و پیروز شدند، شک نکنیم که نخبگان ایران اسلامی به زودی واکسن این بیماری که بخش اعظمی از دنیا را در سیطره خود قرار داده است، خواهند ساخت.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
مسؤولان به جای اینکه مشکلات را حل کنند به مچ گیری نپردازند و به جای ایجاد اختلاف با همدیگر در حول محور رهبری منسجم شوند.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
احساس خطر کردن کافی نیست
1
0