۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۴۲۲۰۵
معاون آموزش حوزه در گفت وگو با رسا:

دروس حوزه تا عادی شدن شرایط تعطیل شد| دروس غیر حضوری جان می گیرد

دروس حوزه تا عادی شدن شرایط تعطیل شد| دروس غیر حضوری جان می گیرد
معاون آموزش حوزه‌های علمیه از تعطیلی دروس حوزه تا عادی شدن شرایط خبر داد و در عین حال اعلام کرد که به صورت غیر حضوری دروس برقرار خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی رستم نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اعلام کرد که دروس حوزه های علمیه تا عادی شدن شرایط و فروکش کردن تب ویروس کرونا تعطیل خواهد بود.

وی تاکید کرد: به دلیل شرایط پیش آمده در کشور و شیوع ویروس کرونا، دروس حوزه به صورت حضوری تا عادی شدن شرایط متوقف خواهد بود اما این به معنای تعطیلی کامل دروس نیست.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد با تاکید بر این که برنامه ما در این شرایط استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است، افزود: بخشی از اساتید و فضلای حوزه از همان روزهای آغاز این وضعیت، دروس خود را به صورت غیر حضوری و با استفاده از شبکه های اجتماعی برگزار کردند.

معاون آموزش حوزه اضافه کرد: با تمهیداتی که اندیشیده ایم به دنبال تقویت ارائه دروس به صورت غیر حضوری هستیم تا طلاب و فضلای حوزه بتوانند از مباحث اساتید بهره ببرند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رستم نژاد گفت: جزییات بیشتر این موضوع در اطلاعیه ای که طی ساعات آینده منتشر می شود، به اطلاع عموم طلاب و فضلای حوزه خواهد رسید. /924/ج

تکاپوی اساتید و طلاب برای علم آموزی زیر سایه کرونا

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
استراتژی دشمن از اول انقلاب تا به امروز شکاف میان ملت و نظام است.
0
0
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
سلام
تو رو خدا حالا که دروس مجازی شده است
پیش ما مجازیه
دیگه بگید حضور غیاب نداشته باشه
خواهشمندم
اینجا باید همون روز تقریر درس رو بفرستی اگه نفرستی غیبت میخوری
0
0