۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۶۴۲۲۳۹
با هدف جلوگیری از شیوع کرونا ویروس؛

مدارس علمیه مازندران ضد عفونی شد

مدارس علمیه مازندران ضد عفونی شد
معاون حوزه علمیه مازندران از ضد عفونی کلیه مدارس علمیه استان در طول روز‌های اخیر خبر داد.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از ضد عفونی کلیه مدارس علمیه استان در طول روز‌های اخیر خبر داد.

وی با بیان این که کار ضد عفونی کردن مدارس علمیه از هفته گذشته آغاز شده است، افزود: به دلیل تعطیلی مدارس علمیه، همه بخش‌های مدارس استان ضد عفونی شده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که ۲۴ مدرسه علمیه در سطح استان به فعالیت علمی اشتغال دارند، بیان داشت: بیش از دو هزار و ۵۰۰ طلبه در این مدارس علمیه مشغول به تحصیل هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مدارس علمیه استان تا پایان این هفته تعطیل اعلام شده است، بیان داشت: تعطیلات اعلام شده فرصت مناسبی برای نظافت و ضد عفونی کردن مدارس علمیه استان است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مدارس علمیه استان موظف به رعایت مسائل بهداشتی هستند، خاطرنشان کرد: به طور حتم رعایت اصول بهداشتی در سطح مدارس از شیوع و گسترش این بیماری جلوگیری خواهد کرد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس علمیه، دروس آموزشی به صورت مجازی ارائه می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه با تدابیری که در نظر گرفته شده، فعالیت‌های آموزشی مدارس علمیه تعطیل نشده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که طبق سفارش و تأکید مراجع عظام تقلید و علما، رعایت توصیه‌های بهداشتی که از سوی مسؤولان کشور بیان می‌شود امری ضروری و حیاتی است، خاطرنشان کرد: همه باید با عمل به این توصیه‌ها در جهت کاهش اثرات نامطلوب این ویروس شایع گام برداریم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که طلاب و روحانیان در همه عرصه‌ها و صحنه‌های حساس این کشور در کنار مردم بوده اند، بیان داشت: در این روز‌هایی که شاهد مبارزه و مقابله همه بخش‌های کشور با ویروس کرونا هستیم، طلاب و روحانیان حوزه‌های علمیه نیز در کنار عموم مردم برای شکست این بیماری از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز یکی از بهترین راه‌های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، آگاهی بخشی در جامعه است، بیان داشت: اگر سطح آگاهی‌های مردم نسبت به این ویروس و رعایت مسائل بهداشتی افزایش پیدا کند به طور حتم شاهد کاهش دامنه شیوع این بیماری در جامعه خواهیم بود. /۹۵۰/
افشین ایمانی
ارسال نظرات