۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۴۲۲۹۰
وحشت از تحول در مجلس جدید؟

حمله اصلاح طلبان به مجلسی که هنوز تشکیل نشده است!

حمله اصلاح طلبان به مجلسی که هنوز تشکیل نشده است!
هنوز مجلس یازدهم شروع به کار نکرده اصلاح طلبان دست به کار تخریب آن شده اند و سعی دارند با القای ناامیدی به جامعه مردم را نسبت به آینده بدبین کنند این درحالی است که خودشان بااینکه خود را نماد امیدواری می نامیدند باعث ناامیدی مردم و طرفدارانشان شدند.
به گزارش خبرگزاري رسا، مجلس یازدهم هنوز تشکیل نشده است، جریان اصلاحات کمر به تخریب آن بسته است. اصلاح طلبان که با نمایش ضعیف خود در مجلس دهم باعث ریزش آرای خود شدند حالا دست به کار تخریب و تهمت پراکنی نسبت به مجلس اصولگرا شده اند.

اصلاحات که در مجلس دهم توانسته بود  در پایتخت 30 بر صفر رقیب سنتی خود را شکست دهد، در انتخابات مجلس یازدهم با توجه به سبقه کاری بسیار ضعیف خود 30 بر صفر شکست خورد. این جریان سیاسی لیستی را به عنوان لیست اصلی خود معرفی کرد که برخی از نمایندگان مجلس دهم نیز در آن حضور داشتند. کسانی چون «علیرضا محجوب» از جمله این کاندیداها بودند که با کاهش شدید آرا مواجه شدند.

از بدو انتشار نتیجه آرای انتخابات مجلس یازدهم درحالی که هنوز مجلس دهم روی کار است، «محمود صادقی» نماینده جنجالی اصلاحات که با توئیترهای حاشیه ساز خود در این چند سال خبرساز شده بود، در توئیتی دیگر با تخریب مجلس یازدهم اضافه شدن ایران به اصطلاح به لیست سیاه FATF را نتیجه مجلس یازدهم دانست! درحالی که کارشناسان مطرح می کنند که لیست سیاهی در این حوزه وجود ندارد و به طور کل این موضوع ساخته و پرداخته ژورنالیسم غربی و جریان اصلاح طلب است.
 

کارشناسان پذیرش FATF از سوی ایران را به نوعی خودتحریمی و دادن زمینه قانونی به آمریکا برای تحریم و فشار بیشتر بر روی کشورمان قلمداد می کردند.

از سوی دیگر، شهاب الدین بی مقدار، نماینده اصلاح طلب تبریز در اظهار نظری جالب عنوان کرد که «مجلس جدید نمی تواند کاری برای مردم انجام دهد.»
 

عضو فراکسیون امید که به خاطر نارضایتی مردم تبریز جرأت نکرد مجدداً نامزد انتخابات شود، مدعی شد نمایندگان مجلس جدید نمی‌توانند کاری برای مردم کنند. تلاش برای ناامید کردن مردم از مجلس جدید، تبدیل به عملیات جدید افراطیون مدعی اصلاحات شده است.

البته این نماینده مجلس که یکی از نمایندگان ضعیف اصلاح طلب در مجلس دهم بود عنوان نکرد که خودش در مجلس فعلی چه کاری انجام داده است. از سوی دیگر مطرح نکرد که چرا در مجلس دهم مواردی چون بی ارزش شدن پول ملی و بالارفتن قیمت دلار، مسکن، خودرو و ... اتفاق افتاد و مجلسیون دهم خصوصا جریان اصلاحات کار خاصی برای تنگ تر شدن معیشت مردم انجام ندادند!

عباس عبدی از جمله تئوریسین های جریان اصلاحات نیز با ناامیدی تمام از مجلس یازدهم سخن گفته است. در شرایطی که اصلاح طلبان در مجلس دهم خود را فراکسیون امید می نامیدند و سعی کردند خود را نماینده امیدواری جامعه معرفی کنند اما به نوعی عملکرد آنان بیشتر باعث ناامیدی جامعه شد.
 

حالا عبدی با ناامیدی از مجلس اصولگرا می گوید: «اصولگرایان با وضعیت و رفتار کنونی مطلقا قادر نیستند به نیروهای خود و بدنه اجتماعی خود بیافزایند و تاکید می‌کنم همین نیروهایی هم که دارند بخشی از آن به دلیل تعلقاتی است که در بدنه قدرت و همچنین منافع مالی و شغلی که برای آنها به دنبال دارد رقم خورده و انها را بهم نزدیک کرده است؛ بنابراین انها قادر نیستند آرای دیگران را به نفع خود به دست بیاورند و قادر نیستند تغییر جدی و مثبتی در وضعیت جامعه ایجاد کنند مگر آنکه استحاله شوند.»

«محمد مهاجری» یکی از وابستگان سیاسی اصلاحات که در پوشش اصولگرایی خود را معرفی می کند، در روزنامه دولتی ایران با القای ناامیدی به جامعه درباره مجلس یازدهم نوشت: «شما نمی‌توانید به آدم ۱۴۰ سانتیمتری بگویید کاپیتان تیم بسکتبال شود. او می‌تواند در مسابقه دیگری شرکت کند و در آنجا موفق شود. نیروی سیاسی بی‌سابقه و شناخته نشده یعنی کسی که به درد مجلس نمی‌خورد؛ البته می‌تواند تاجر و کاسب باشد یا حتی در دانشگاه درس بدهد. با داوطلبانی که من در این دوره دیدم، از مجلس یازدهم نه مدرس درمی‌آید و نه «در رأس امور بودن مجلس»
 

وی که همواره از سوی رسانه های اصلاح طلب حمایت می شود و در اردوگاه اصلاح طلبان خیمه اش را به پا کرده است خود را اصولگرا می خواند و رسانه های اصلاح طلب اصرار دارند که وی را اصولگرا بنامند اما همواره به تخریب اصولگرایان می پردازد.

به نظر می رسد هنوز مجلس یازدهم شروع به کار نکرده است اصلاح طلبان دست به کار تخریب آن شده اند. این درحالی است که رسانه ها این جریان به هیچ عنوان نسبت به مشکلات و ضعف عملکردی نیروهای خود در فراکسیون امید انتقادی نمی کنند و حالا که بایستی کارنامه کاری ضعیف جریان خود درمجلس را بررسی کنند به مجلسی که هنوز تشکیل نشده است حمله ور شده اند./1360/
 
منبع:جهان نیوز
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
حرف مفت میزنن
0
0