۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۴۲۵۴۰
حجت الاسلام صادقی با اشاره به شیوع بیماری کرونا؛

ضرورت بهره گیری مبلغان از فضای مجازی برای تقویت آگاهی عمومی

ضرورت بهره گیری مبلغان از فضای مجازی برای تقویت آگاهی عمومی
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به شیوع ویروس کرونا، بر ضرورت تلاش مبلغان دینی و طلاب جوان در تقویت آگاهی‌های عمومی مردم برای مقابله با این بیماری تأکید کرد.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه، بر ضرورت تلاش مبلغان دینی و طلاب جوان در تقویت آگاهی‌های عمومی مردم برای مقابله با این بیماری تأکید کرد.
 
وی با بیان این که علیرغم تعطیلی محافل و نشست‌های تبلیغی در سطح استان، فضای مجازی را ظرفیت خوبی برای ارسال پیام‌های بهداشتی و همچنین تقویت آگاهی مردم نسبت به این ویروس شایع در کشور دانست.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تنها راه شکست کرونا در کشور افزایش آگاهی مردم نسبت به راه‌های انتقال این ویروس است، خاطرنشان کرد: اگر سطح آگاهی مردم افزایش پیدا کند به طور حتم می‌توانیم کشور را از این شرایط به وجود آمده با پیروزی و سلامت عبور دهیم.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن نیز با استفاده از فضای مجازی در حال افزایش دلهره و اضطراب در میان مردم است، تصریح کرد: در حال حاضر نیازمند افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به ویروس کرونا هستیم.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که رسانه‌های بیگانه همه توان و ظرفیت خود را در جهت ایجاد فضای وحشت و دلهره در کشورمان به کار گرفتند، خاطرنشان کرد: به طور حتم با آگاهی دادن به جامعه و رعایت اصول و توصیه‌های بهداشتی می‌توانیم از وضعیت به وجود آمده عبور کنیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شبکه تبلیغی عظیمی که در سطح استان فعال است یک ظرفیت بسیار بالایی برای مقابله با توطئه دشمنان است، تصریح کرد: حضور و فعالیت طلاب و مبلغان دینی در فضای مجازی با هدف آگاهی دادن به مردم نسبت به ویروس کرونا باید بیشتر تقویت شود.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز جامعه ما نیازمند تزریق نشاط و امید به آینده است، بیان داشت: باید به گونه‌ای عمل شود تا فضای جامعه از دلهره و وحشت خارج و به سمت امید حرکت کند.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و درمانی یکی از راه‌های عبور از شرایط امروز است، تصریح کرد: در حال حاضر فضای مجازی یکی از بهترین راه‌های تبلیغ و آگاه کردن مردم نسبت به خطرات این بیماری شایع در کشور است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امید به آینده، آحاد جامعه را در مقابله با ویروس کرونا مصمم‌تر خواهد کرد، خاطرنشان کرد: در این وضعیت فعلی مبلغان دینی و روحانیان به عنوان پرچم داران عرصه تبلیغ رسالت سنگینی در سوق دادن جامعه آرامش و امید بر عهده دارند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات