۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۴۲۸۳۸
عضو حزب‌الله:

عده‌ای دنبال پروژه تکفیری جدید در ادلب هستند

عده‌ای دنبال پروژه تکفیری جدید در ادلب هستند
عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد، اکنون تمام تروریست‌ها در ادلب جمع شده‌اند و عده‌ای دنبال پروژه جدید برای تروریسم تکفیری هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان در مراسمی با حضور سران این جنبش و نمایندان اعلام کرد، در حال حاضر تمام تکفیری‌های از «غوطه» تا ارتفاعات «عرسال» و غیره در ادلب جمع شده‌اند.

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، وی افزود: کسانی هستند که دنبال پروژه جدید برای تروریسم تکفیری‌اند و این پروژه همانطور که سوریه را تهدید می‌کند لبنان را نیز تهدید می‌کند. این قابل قبول نیست که در برابر تولد جدید تروریسمی تکفیری که منطقه و اهالی آن را تهدید می‌کند فقط تماشاگر باشیم.

شیخ قاووق در ادامه به شیوع کرونا در جهان پرداخت و گفت: ما در برابر بحرانی انسانی و جهانی قرار داریم که تمام مرزهای جغرافیایی، سیاسی، دینی و مذهبی را درنوردیده است. این مسؤولیت شرعی و دینی ماست که با این بیماری مسری با اقدامات لازم و توصیه‌های پیشگیرانه مقابله کنیم. اما کسانی که از این بیماری برای تحقق دستاوردهای سیاسی یا تسویه حساب‌های سیاسی استفاده می‌کنند، مشغول انجام جنایت غیرقابل بخشش اخلاقی و سیاسی هستند.

وی سپس بحران مالی کنونی در لبنان را شدیدترین بحران از زمان استقلال این کشور تا کنون دانست و گفت: هرگونه سنگ‌اندازی در مسیر کار دولت یا پروژه نجات آن تنها یک نتیجه دارد و آن هم تسریع در روندفروپاشی اقتصادی است.

شیخ قاووق در پایان اعلام کرد: مسؤولیت ملی در مرحله حساس کنونی تاریخ لبنان اتخاذ تصمیم‌های جسورانه قضایی، مالی و اقتصادی از سوی تمام قوای سیاسی است.

منبع: فارس
ارسال نظرات