۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۶۴۲۸۸۷
دانلود همه تصاویر

بازدید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از محل بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز با حضور در محل بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این استان، با اهدای گل از زحمات کادر درمانی بیمارستان هاجر شهرکرد تشکر و قدردانی کرد.
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
خدا انشالله خانوادهاشون رو در پناه پر مهرش حفظ کند
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
حمایت و احسنت
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
خدا به حق حضرت زهرا به دادشون برسه
2
0
ناشناس
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
مولا علی(ع) پناهگاه همه ما در سختی هاست
#کرونا_را_شکست_می_دهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
درباره مدیریت بحران ها در رسانه ها در کشورهای غربی در مواردی مثل بیماری‌های همه‌گیر نیز پوشش رسانه‌ای طوری است که هم مهم‌ترین نکات بهداشتی را به مردم آموزش دهد و هم در عین هشدار نسبت به موضوع، فضا را ملتهب و خارج از کنترل نشان ندهد. به‌عنوان مثال در بحران کرونا، طبیعتا تصاویری از محیط بیمارستان منتشر می‌شود اما نکات قابل تأملی توسط رسانه‌ها رعایت شده است از جمله اینکه عکس‌ها و فیلم‌هایی از پرسنل بیمارستانی منتشر می‌شود که با آرامش در حال رسیدگی به بیمار یا در حالت نشسته هستند و ناخودآگاه به مخاطب احساس آرامش و اطمینان منتقل می‌شود. اغلب در حالت نشسته مشغول انجام کاری مثل پر کردن یک فرم اداری هستند، یا اگر بالای تخت بیمار ایستاده‌اند، همراه با تجهیزات و با طمأنینه قرار دارند. تصاویری که در آن پزشکان و پرستاران در حال حرکت سریع یا دویدن هستند، کمتر دیده می‌شود تا فضای بیمارستان مضطرب و متشنج نشان داده نمی‌شود. حتی چهره کادر درمانی در عکس‌ها مضطرب و پریشان نیست.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر هم با گندزدایی و ضدعفونی کردن مکان های عمومی سطح شهر و خیابان های پر تردد در جبهه مبارزه با کرونا، به فعالیت پرداخت.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد اردوی راهیان نور امسال به صورت مجازی و با عنوان « با پای دل» برگزار خواهد شد و دانشجویان در این برنامه با پای دل به یادمان‌های دفاع مقدس سفر می‌کنند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
شاید بهتر آن بود که مجموعه توصیه های رهبر بزرگوار در مورد ادعیه و ... در قالب نوشته ای تهیه و به کادر درمانی و بیماران اهداء می شد
اهدای گل رسمی اسلامی نیست تا تایید یا ترویجش کنیم
مردم ما هم مسیحی نیستند تا بگوییم طبق رسم مسیحیان ...
خداوند همه أئمه جمعه و از جمله ایشان را توفیق تام مرحمت فرماید .
0
0