۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۴
کد خبر: ۶۴۳۶۷۳

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید باکری و شهدای عملیات بدر و خیبر در بستر رسانه

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید باکری و شهدای عملیات بدر و خیبر در بستر رسانه
فرمانده سپاه عاشورا با صدور پیامی به مناسبت روز شهدا اعلام کرد: مراسم بزرگداشت شهید باکری و شهدای عملیات بدر و خیبر در بستر رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار عابدین خرم در پیامی اعلام کرد: بزرگداشت سالروز شهادت شهید باکری و شهدای عملیات بدر و خیبر در بستر رسانه برگزار می شود.

متن پیام سردار عابدین خرّم به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدقین

پنجشنبه‌ی آخر سال است، روزی که متبرک بنام شهداست.

یاد شهیدان، یادبود ارزش‌های انسانی و گرامیداشت آنان، تجلیل از برترین خصلت‌های بشری است.

ما هر چه از عزت و کرامت انسانی و استقلال و آزادی و پیشرفت داریم، به خاطر جانفشانی ها و ایثار دلاور مردانی است که تاریخ آبروی خود را از ایشان دارد.

مردم عزیز و قدرشناس ایران اسلامی سال‌هاست که این روز را در کنار مزار شهیدان به سر می‌برند و پایان سال را به رنگ شهدا رقم می‌زنند. از این رو ساعات و لحظاتمان را می‌توانیم در خانه و کنار خانواده به یاد و نام شهدا سپری کنیم.

لازم می‌دانم به اطلاع مردم شریف استان و پیشکسوتان جهاد و شهادت و عموم دلباختگان مکتب شهدا برسانم، با توجه به توصیه‌ی مراجع بهداشتی مبنی بر اجتناب از تجمعات، مراسم بزرگداشت سالروز شهادت فرمانده دلاور لشکر همیشه پیروز عاشورا شهید مهدی باکری (ره) و شهدای عملیات خیبر و بدر، در روزهای آتی در بستر شبکه تلویزیونی سهند و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

ضمن گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا و ادای احترام به تمامی شهیدان ایران اسلامی، خصوصاً ده هزار شهید استان امیدوارم بتوانیم با تأسی به راه، اندیشه و سیره شهیدان زمینه عزت و اقتدار ملت و کشور را بیش از گذشته فراهم آوریم./1350/

ارسال نظرات