۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۶۴۳۸۵۹
از فردا انجام می‌شود؛

تعطیلی واحد‌های صنفی غیرضروری دامغان با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا

تعطیلی واحد‌های صنفی غیرضروری دامغان با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا
فرماندار دامغان از تعطیلی واحد‌های صنفی غیر ضروری در دامغان از فردا به دلیل مقابله با شیوع بیش از پیش ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم با ماندن در منازل خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از دامغان، علی اصغر مجد بعدازظهر امروز در نشست با مسؤولان اتحادیه‌های صنفی با ابراز نگرانی از حضور گسترده مردم در بازارها، پاساژ‌ها و معابر عمومی جهت خرید افلام غیر ضروری به ویژه در برخی از ساعات به عنوان یکی از عوامل گسترش شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: با هدف پیشگیری از شیوع این بیماری و حفظ سلامت مردم تصمیم تعطیلی واحد‌های غیر ضروری در سطح شهرستان دامغان اتخاذ شده است.

فرماندار دامغان خاطرنشان کرد: در راستای سلامت عمومی جامعه و جلوگیری از تجمعات از فردا واحد‌های صنفی غیرضروری در سطح شهرستان به جز خواربارفروشی ها، نانوایی ها، داورخانه ها، میوه فروشی‌ها، قصابی‌ها، مرغ و ماهی فروشی و عمده فروشی‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دامغان اضافه کرد: از فعالیت تمام خرده فروشی‌ها و دست فروشی‌ها در سطح شهر که سبب ایجاد سد معبر یا ازدحام می‌شوند، جلوگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: واحد‌های صنفی که تعطیل شود، با تصمیمات اتخاذ شده از پرداخت مالیات اسفند ماه و فروردین ماه ۹۸ معاف خواهند بود.

فرماندار دامغان افزود: تمام تلاش ما حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع بیش از پیش بیماری کرونا با ماندن مردم در خانه است که امیدواریم همشهریان فهیم دامغانی همکاری لازم را در این زمینه با مسئولان امر داشته باشند.

مجد در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت مشخص تنها بیمارستان شهرستان دامغان یعنی بیمارستان ولایت در تلاش برای راه اندازی بیمارستان سیار و نقاهتگاه برای بیماران کرونایی هستیم و از تمام خیران می‌خواهیم در امر تأمین ملزومات و تجهیزات ما را یاری کنند./۹۷۷/پ310/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
به نظر می‌رسد با طراحی عملیات فریب و تحریک عواطف جریان انقلابی، به دنبال تله گذاری برای ساختارشکنی انقلابیون در مقابل تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا هستند
0
0