۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۶۴۴۴۴۶
با نیت رفع بلای کرونا؛

۱۴ رأس گوسفند در بجنورد قربانی و در بین نیازمندان توزیع شد

۱۴ رأس گوسفند در بجنورد قربانی و در بین نیازمندان توزیع شد
با نیت رفع بلای کرونا ۱۴ رأس گوسفند در بجنورد، مرکز خراسان شمالی قربانی و در بین نیازمندان و مددجویان نهاد‌های حمایتی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، امروز کشتارگاه صنعتی بجنورد مورد بازدید نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه و مسؤولان استانی قرار گرفت و شهردار بجنورد وعده داد در تعطیلات نوروز مشکلات کشتارگاه رفع شود.

کشتارگاه صنعتی بجنورد مدتی دچار مشکلات مدیریتی و اجرایی بود که پیگیری های مستمر حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و همکاری مسؤولان مربوطه و دست اندکاران باعث بازگشایی و راه اندازی مجدد آن شد.

امروز امام جمعه بجنورد از این مکان بازدید و در جریان مسائل و مشکلات مربوط به راه اندازی جدید آن قرار گرفت.

شهردار بجنورد در این بازدید به نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی وعده داد که در ایام تعطیلات، مشکلات بهداشتی موجود در کشتارگاه صنعتی بجنورد حل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان هم پس از مراسم ادای نذر و قربانی کردن 14 رأس گوسفند به نیت رفع بلای کرونا، با نیروهای این مجموعه دیدار و از بخش های مختلف بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان این که در این بازدید بر رفع مشکلات کشتارگاه صنعتی بجنورد تاکید شد، افزود: در این بازدید، پیام کارگران کشتارگاه شنیده شد و مطالبات و حق و حقوق هایی داشتند که ضایع شده بود.

وی با بیان این که مدیریت جدید مصمم بر رفع کاستی ها و به حداقل رساندن آن هاست، تصریح کرد: در این بازدید بوی بد ناشی از دفن اضافی زوائد وجود داشت که پیشنهادهایی مطرح شد تا آثار و بوی بد منفی در منطقه وجود نداشته باشد و مدیریت جدید وعده داد این مشکل حل خواهد شد.

وی با بیان این که کارکنان این کشتارگاه برای احقاق حق و حقوقات خود قبلاً هم نامه نوشته و هم حضوری آمده بودند، ادامه داد: توصیه شد این حق و حقوقات پرداخت شود.

امام جمعه بجنورد درخصوص مناسب نبودن کف پوش های سالن ذبح دام افزود: شهردار بجنورد وعده داد مشکل کف پوش بعد از آخرین کشتار دام طی چهارشنبه (امروز)، در تعطیلات حل خواهد شد. 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با مثبت ارزیابی کردن این بازدید و با بیان این که امیدواریم در مدیریت جدید مشکلات حل شود، تصریح کرد: شهردار به این موضوع اشاره کرد که کشتارگاه صنعتی بجنورد در تعطیلات از نظر فیزیکی سامان دهی، نوسازی و مشکلات بهداشتی حل خواهد شد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات