۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۶۴۴۴۸۶
مدیر حوزه علمیه تهران مطرح کرد؛

مدارس علمیه تهران، پایگاه های مبارزه با کرونا

مدارس علمیه تهران، پایگاه های مبارزه با کرونا
حجت الاسلام رحیمی صادق به فعالیت ستاد سلامت حوزه علمیه تهران در مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: هر حوزه علمیه در تهران یک پایگاه مبارزه با ویروس منحوس است.

حجت الاسلام محمدهادی رحیمی‌صادق مدیر حوزه علمیه تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تبیین برخی از اقدامات مرکز مدیریت و جامعه حوزوی تهران در مبارزه با کروناویروس پرداخت و گفت: یکی از رسالت های سه گانه حوزه علمیه بحث خدمات اجتماعی، غم خواری و در کنار مردم بودن است.

وی افزود: حوزه علمیه و روحانیت همانند بسیاری از حوادث قبلی مثل سیل، زلزله و مسائل دیگر از روزهای آغازین شیوع کرونا ویروس در صحنه خدمت حاضر شدند و حوزه علمیه تهران نیز به همراه گروه های جهادی حوزوی، طلاب و روحانیون به صورت خودجوش در جبهه مقابله با کووید 19 حضور پیدا کردند.

حجت الاسلام رحیمی‌صادق ادامه داد: برای اینکه فعالیت‌ها و اقدامات جهادی جهادگران سلامت منسجم باشد و حوزه علمیه تهران بتواند در تامین نیروی نظم و انسجام داشته باشد ستاد سلامت حوزه علمیه استان تهران را با مسؤولیت معاونت تبلیغ حوزه علمیه تهران تشکیل داد.

مدیر حوزه علمیه تهران بیان کرد: همچنین بسیج اساتید گردانی را از بین اساتید و روحانیانی که نسبت به احکام و مسایل شرعی متخصص و در مشاوره دادن و فعالیت های معنوی متبحر بودند تشکیل داد تا اقدامات لازم را در مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا انجام دهد.

وی در پایان به فعالیتهای جهادی مدارس علمیه تهران در مبارزه با کرونا ویروس اشاره داشت و خاطرنشان کرد: امروز در استان تهران هر مدرسه علمیه به عنوان یک پایگاه مبارزه با کرونا تحت اشراف مرکز مدیریت و به صورت هماهنگ ایفای نقش می کنند و در این زمینه حوزه علمیه تهران رسالت خود را به بهترین وجه عمل خواهد کرد./813/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانی در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
کسانی که عوامل زمینه‌ای دارند خیلی خیلی در این روزهای کرونایی از خود مراقبت کنند، در منزل بمانند و توصیه‌ها را جدی بگیرند.
0
0