۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۶۴۴۵۹۰
حجت الاسلام والمسلمین کبیریان خبر داد؛

اعلام آمادگی طلاب خواهر تهرانی برای خدمت رسانی به مردم و کادر درمانی

اعلام آمادگی طلاب خواهر تهرانی برای خدمت رسانی به مردم و کادر درمانی
مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران گفت: طلاب خواهر تهرانی در مبارزه با ویروس کرونا آمادگی خدمت رسانی به مردم و کادر درمانی را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر اینکه حوزه علمیه رهبری دینی جامعه را برعهده دارد، گفت: دین مبین اسلام مسلمانان را به رعایت امور بهداشتی توصیه می کند و نظافت را نشانه ایمان می داند.

وی افزود: حوزه علمیه نیز که رهبری دینی جامعه را بر عهده دارد خود را مقید رعایت توصیه های و دستورالعمل هایی می داند که مسؤولان ذی ربط و کادر سلامت در رابطه با مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا اعلام می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان بیان داشت: این روزها خواهران طلبه و مبلغات استان تهران به شکل های مختلف توصیه های بهداشتی سازمان بهداشت و دستورالعمل های مسؤولان ذی ربط را در فضای مجازی و حقیقی برای مقابله با ویروس کووید 19 به مردم متذکر می شوند به تقویت روحیه معنوی جامعه می پردازند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران از آمادگی طلاب خواهر استان تهران برای فعالیت‌های جهادی و مقابله با ویروس کرونا خبرداد و گفت: با اعلام آمادگی که طلاب خواهر داشتند اگر لازم باشد این طلاب جهادگر می توانند در بیمارستان حاضر شوند یا در بحث تغسیل و تکفین متوفی نظارت و یا تجهیز اموات را برعهده بگیرند؛ در این مساله برنامه ریزی هایی انجام شده که به زودی اجرایی می شود.

وی با خطاب قرار دادن مردم، عنوان کرد: مردم عزیز کرونا را هم جدی بگیرند و هم اینکه از آن وحشت نکنند؛ جدی باید گرفت به این معنا که اگر به آن توجه نشود عواقب بدی به دنبال خواهد داشت در حالی که با رعایت بهداشت جسمی و معنوی می توانیم از این بحران عبور کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان ادامه داد: از طرف دیگر نباید خیلی جدی گرفت به این معنا که مردم نباید وحشت زده، مضطرب و افسرده شوند؛ بعد از رعایت بهداشت فردی مردم با توکل به خداوند متعال و توسل به اهل بیت(ع) از خداوند بخواهند این بلا را از جامعه انسانی دور سازد./813/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانی در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات