۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۴۴۶۲۷
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

مردم با روحیه جهادی و انقلابی به مقابله با کرونا بروند

مردم با روحیه جهادی و انقلابی به مقابله با کرونا بروند
امام‌جمعه بجنورد گفت: دولت و مسؤولان نمی‌توانند به‌تنهایی با ویروس کرونا مبارزه کنند؛ ازاین‌رو باید ملت ما با روحیه انقلابی و جهادی خود به میدان بیاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در آیین افتتاح و بازدید از کارگاه تولید ماسک و گان ستاد خواهران نماز جمعه بجنورد، بر همت و اهتمام همگانی برای مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره این بیماری تأکید کرد.

وی افزود: اکنون در کشور ما برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا که وارد کشور ما و بسیاری از کشورهای دیگر شده، حرکت جهادی آغاز شده است که بسیار ستودنی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: دولت و مسؤولان نمی‌توانند به‌تنهایی با این ویروس مبارزه کنند؛ ازاین‌رو باید ملت ما با روحیه انقلابی و جهادی خود به میدان آمده و هر کس هر چه می‌تواند در این راه خدمت کند.

وی تصریح کرد: هر کس هر کاری می‌تواند باید برای مقابله با این ویروس انجام دهد تا حسنات او بیشتر شود؛ زیرا مقام معظم رهبری فرمودند هر کسی جلوی گسترش این ویروس را بگیرد برای او حسنات نوشته می‌شود و هر کس به گسترش آن دامن بزند برای او سیئات محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: طبق تعبیر و فتوای رهبر معظم انقلاب ما هم به این نتیجه رسیدیم یکی از کارهای حسنه این است که در حسینیه شهدای واقع در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد کارگاه تولید ماسک و گان راه‌اندازی کنیم و گوشه‌ای از کار را بگیریم.

وی اضافه کرد: در این راستا سپاه حضرت جوادالائمه (ع) و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کمک کردند و خواهران ستاد نماز جمعه بجنورد هم چرخ‌های خود را آورده و رایگان خدمت می‌کنند تا بتوانیم گوشه‌ای از کار را بگیریم و در این ثواب شریک باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: این کارگاه به همت ستاد نماز جمعه بجنورد، اوقاف و سپاه استان راه‌اندازی شده و امید می‌رود تا وقتی که نیاز هست فعالیت این کارگاه ادامه یابد.

وی در ادامه گفت: امیدواریم به زودی این ویروس از کشور ما رخت بربندد و از همه کسانی که در مبارزه با این ویروس جدید به هر شکلی که می‌توانند کمک می‌کنند تا زودتر این بلا از کشور ما دور شده و به زندگی عادی خود بازگردیم، قدردانی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی همچنین از همه دست‌اندرکاران، مسؤولان بهداشت و درمان، سپاه جوادالائمه (ع) استان، نیروهای جهادی که در گوشه و کنار خدمت می‌کنند، روحانیت و طلاب و دیگر نهادهایی که در راستای مبارزه با این ویروس خدمت می‌کنند، سپاسگزاری کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در خاتمه اظهار کرد: شیوع این ویروس برای ما یک آزمون است، امید داریم از این آزمون به سلامتی و موفقیت عبور کنیم./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات