۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۴۴۶۲۸
سخنگوی ستاد مدیریت کرونای خراسان جنوبی:

مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی به ۱۴۵ نفر رسید

مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی به ۱۴۵ نفر رسید
سخنگوی ستاد مدیریت کرونای خراسان جنوبی گفت: بر اساس گزارش وزارت بهداشت تا ظهر پنجشنبه ۲۹ اسفندماه تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی ۱۴۵ نفر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، محمد دهقانی، سخنگوی ستاد مدیریت کرونای خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس گزارش وزارت بهداشت تا ظهر پنجشنبه 29 اسفندماه تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی 145 نفر شد.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته پنج مورد مبتلای جدید به آمار اضافه شده است، گفت: تاکنون از این تعداد 13 نفر در استان بر اثر کرونا فوت کردند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای خراسان جنوبی افزود: از این تعداد متوفی 7 نفر مربوط به شهرستان بیرجند و 6 نفر در شهرستان طبس است که میانگین سنی این افراد بالای 50 سال بوده است.

دهقانی بیان کرد: از مردم خواهش می‌کنیم در خانه بمانند تا با قطع زنجیره ابتلا به ویروس، از موارد بستری در بیمارستان و به تبع آن افزایش آمار مرگ و میر کاسته شود.

وی افزود: مهم‌ترین مشکل ویروس کرونا، قدرت سرایت بالای آن است و تاکید می‌شود مردم مراعات کنند چرا که در فاصله کمتر از یک متر با بیمار امکان انتقال وجود دارد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای خراسان جنوبی گفت: هیچ نقطه‌ای بدون آلودگی به کرونا در استان وجود ندارد و به طور قطع آمار مبتلایان به ویروس کرونا بیشتر از افراد بستری شده در بیمارستان است.

دهقانی بیان کرد: خراسان جنوبی چهاردهمین استان از نظر میزان بروز کرونا است و تاکنون خوشبختانه ابتلای زیر 10 سال در استان نداشتیم./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات