۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۴۴۷۲۶

تاکید وزیر دفاع عراق بر نقش حشد الشعبی و مرجعیت دینی

تاکید وزیر دفاع عراق بر نقش حشد الشعبی و مرجعیت دینی
شماری از فرماندهان حشد شعبی عراق امروز با وزیر دفاع این کشور دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، فرماندهان تشکیلات تیپ انصار المرجعیه، لشکر رزمی العباس (ع)، لشکر رزمی امام علی (ع) و تیپ علی اکبر (ع) در هیأت حشد شعبی وابسته به عتبات مقدسه با نجاح الشمری وزیر دفاع عراق دیدار و گفت وگو کردند.

فرماندهان حشد شعبی در این دیدار تاکید کرد:کشور عراق به دست دلاوران بنا نهاده شده است و نمی توان اجازه داد که عراق به سمت نامعلومی برود. شهروند عراقی از شمال تا جنوبش باید وجهه و اعتبار قانون را احساس کند.

وزیر دفاع عراق نیز در این دیدار گفت: نهاد نظامی عراق از جمله حشد شعبی امروز پافشاری فروانی بر حفظ وحدت و استقلال تصمیم گیری آن دارد.

وی افزود: مرجعیت نجف، مرجعیتی برای همه عراقی ها در داخل و خارج این کشور است و ما باید از قدسیت و وجهه و اعتبار مرجعیت مرجعیت پاسداری کرده و از دستوراتش پیروزی کنیم. مرجعیت صاحب فتوایی است که وجهه و اعتبار عراق در بین کشورها را به آن بازگرداند.

الشمری گفت: آنچه برای ما مهم است، پاسداری از عتبات دینی، مرجعیت و اماکن حیاتی است که (مسؤولیت حفظ امنیت و پاسداری از آنها را) در اختیار دارید. پاسداری از مرجعیت و کلام آن، همان پاسداری از عراق و ملت آن است زیرا مرجعیت سوپاپ اطمینان عراق و حامی همه اقشار و طوایف آن است./983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات