۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۴۴۸۶۵
معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول خبر داد؛

تحصیل ۱۸۷ طلبه در ۱۰ پایه تحصیلی| پذیرش ۲۰ طلبه در سال تحصیلی جدید

تحصیل ۱۸۷ طلبه در ۱۰ پایه تحصیلی| پذیرش ۲۰ طلبه در سال تحصیلی جدید
حجت الاسلام خسروی فر با اشاره به پذیرش طلبه برای سال تحصیلی جدید، گفت: در این باره کمیته پذیرش تشکیل شده و ۲۰ طلبه در مقطع سیکل پذیرش خواهند شد.
حجت الاسلام غلامرضا خسروی فر، معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پذیرش طلبه برای سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در این باره کمیته پذیرش تشکیل و ۲۰ طلبه در مقطع سیکل پذیرش خواهند شد.

معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول بیان داشت: اتمام متوسطه اول تا اتمام متوسطه دوم، قبولی در آزمون ورودی مرکز مدیریت کشور و قبولی در مصاحبه و مراحل پذیرش مدرسه جزء شرایط ثبت نام است.

این مقام مسئول با بیان اینکه از ۱۹ اسفند ۹۸ تا ۲۰ خرداد ۹۹ مهلت ثبت نام است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به مدرسه مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۶۴۸۸۰۶۶۳ تماس داشته باشند.

حجت الاسلام خسروی فر با اشاره به اینکه در پی اخذ مجوز از مرکز برای نام نویسی در دو مقطع سیکل و دیپلم هستیم، عنوان داشت: با شیوع کرونا، تدریس بصورت مجازی انجام و اساتید گروه‌های درسی خود را بصورت مجازی تشکیل می‌دهند، درس را ضبط شده به طلاب ارائه می‌دهند و طلاب هم پس از استماع خلاصه درس را نوشته و به استاد ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه ارائه دروس خلاصه به معنای حضور و غیاب طلاب است، ادامه داد: اساتید بصورت روزانه، درس را برای طلاب ارسال می‌کنند و در حال حاضر با وجود ده پایه تحصیلی با مشاوره، ۱۸۷ طلبه مشغول تحصیل هستند.

معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با بیان اینکه ۳۰ استاد در مدرسه به تدریس اشتغال دارند، افزود: از این تعداد ۱۲ استاد حکم دار و مابقی حق التدرسی هستند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات