۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۴۵۰۳۱
معاون فرهنگی مركز تخصصي زينبيه خرم آباد خبر داد؛

ارائه مشاوره از سوی طلاب برای کاهش استرس بین خانواده ها

ارائه مشاوره از سوی طلاب برای کاهش استرس بین خانواده ها
فرزانه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا طلاب مركز تخصصي زينبيه خرم آباد در فضای مجازی برای امیدبخشی بین مردم و با ارائه مشاوره در تلاشند استرس را در جامعه کاهش دهند.

تهمینه فرزانه، معاون فرهنگی مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به فعالیت طلاب این مدرسه علمیه در راستای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و بیان داشت: چله زیارت آل یاسین به صورت گروهی، تهیه مواد غذایی و بهداشتی جهت کمک به افراد بی بضاعت روستایی از اقدامات مهم طلاب در این زمینه است.

وی افزود: همکاری با پایگاه بهداشتی جهت تماس گرفتن با خانواده ها برای اطلاع یافتن از سلامت آنها و آموزش مسائل چگونگی رعایت مسائل بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا از دیگر فعالیت های طلاب است.

فرزانه با اشاره به اهمیت امیدبخشی و روحیه دادن به مردم برای مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: در این راستا نیز طلبه های مرکز تخصی زینبیه(س) خرم آباد فعالیت چشمگیری در فضای مجازی دارند.

وی ادامه داد: طلاب با بهره مندی از ظرفیت و فرصت فضای مجازی در راستای آشنایی افراد با آسیب های این بیماری و دادن راهکارهایی برای پیشگیری از آن و  کمک به رفع رعب و وحشت افراد از بیماری کرونا فعالیت تبلیغی دارند.

معاون فرهنگي مركز تخصصي زينبيه(س) خرم آباد با تأکید بر اینکه در این ایام و با توجه به نگرانی و استرسی که شیوع ویروس کرونا در فضای خانه ها حاکم کرده است، نباید از دعا و توسل غافل شد، بیان کرد: در این زمینه همواره طلاب در فضای مجازی به آگاه سازی و بصیرت بخشی بین مردم و بیان اثر دعا و توسل به رفع بلا می پردازند.

وی ادامه داد: ختم قرآن و صلوات توسط طلاب به نیت برطرف شدن بیماری کرونا از جمله اقداماتی است که به صورت مستمر انجام می شود.

فرزانه به ارائه مشاوره تلفنی و پیامکی از سوی طلاب توانمند مرکز تخصصی زینبیه(س) خرم آباد به عموم مردم اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز فعالیت طلاب برای کسانی که استرس و اضطراب بیماری کرونا را دارند، چشمگیر است.

وی خاطرنشان کرد: طلاب همواره در عرصه تبلیغ جهت دریافت کمک های مردمی برای افراد نیازمند و کسانی که در این محدوده زمانی شغلشان را از دست داده اند، در حال انجام فعالیت هستند.

معاون فرهنگی مرکز تخصصی زینبیه(س) خرم آباد یادآور شد: جمعی از طلاب این مدرسه نیز کمک های نقدی خود را جمع آوری و در آستانه سال نو و با توجه به فشارهای معیشتی ناشی از کرونا، به دست افراد نیازمند رساندند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات