۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۷
کد خبر: ۶۴۵۱۱۵
عالم اهل سنت خراسان شمالی:

«جهش تولید» درگرو بهره‌گیری از توان و توانمندی داخلی است

«جهش تولید» درگرو بهره‌گیری از توان و توانمندی داخلی است
عالم اهل سنت خراسان شمالی با اشاره به انتخاب شعار «جهش تولید» برای سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: تحقق این شعار درگرو بهره‌گیری از توان و توانمندی داخلی است.

آخوند خال‌محمد آخوند سرفراز، عالم اهل سنت خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با هوشمندی و درایت منحصر به‌فردشان سال ۹۹ را به جهش تولید نام‌گذاری کردند که استفاده از نیروهای توانمند و انقلابی لازمه تحقق شعار سال است.

وی ضمن تبریک سال نو بر ملت ولایتمدار ایران اسلامی اظهار داشت: نام‌گذاری سال 99 به‌عنوان جهش تولید نمایانگر آن بود که نه‌تنها به تولید داخلی رونق می‌بخشیم، بلکه یک جهش بسیار چشمگیری نیز در عرصه اقتصادی خواهیم داشت.

آخوند سرفراز افزود: تمرکز و حمایت از تولید داخل از مهم‌ترین و پیش‌نیازها برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور است زیرا که با به راه افتادن تولید داخل، بسیاری از بحران‌های اقتصادی جامعه حل می‌شود و مردم از مشکلات اقتصادی رهایی پیدا می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه هدایتی اهل سنت روستای کلاته ابریشم راز و جرگلان تصریح کرد: باید همه اعضای جامعه از اتفاقات گذشته عبرت بگیرند و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و به‌کارگیری افراد توانمند و انقلابی از تکرار اشتباهات گذشته جلوگیری کنند به‌گونه‌ای که با به‌کارگیری سرمایه ملی در فرآیند تولید داخلی شاهد تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و توسعه همیشگی باشیم زیرا که در این صورت شاهد عدم تأثیر دشمن بر مردم انقلابی و ناامیدی استکبار جهانی خواهیم بود.

این عالم دینی اهل سنت خراسان شمالی اضافه کرد: همان‌گونه که در مدیریت سیل و ویروس کرونا شاهد بسیج مردمی با همدلی اسلامی بودیم، باید برای جهش تولید هم باید این امکان را فراهم کنیم به‌گونه‌ای که در طول سال با برنامه‌ریزی و کار و تلاش جهادی، رسیدن به این مهم را سرلوحه خود قرار بدهیم./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات