۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۷
کد خبر: ۶۴۵۱۳۸
از سوی قرارگاه جهادی مردمی اندیمشک؛

چند کارگاه تولید ماسک در شهرستان اندیمشک راه اندازی شد

چند کارگاه تولید ماسک در شهرستان اندیمشک راه اندازی شد
حجت الاسلام آذرافروز از راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در شهر چمگلک، قلعه لور و مسکن مهر شهرستان اندیمشک خبر داد.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی مردمی شهرستان اندیمشک برای تولید ماسک راه اندازی شده است، اظهار داشت: ماسک‌ها در بیش از ۱۵ نقطه شهرستان اندیمشک توزیع می‌شود، ضمن اینکه در میان کلانتری‌ها و نانوایی ها، خواربارفروشی‌ها و قصابی‌ها شاهد پخش ماسک هستیم.

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با بیان اینکه طلاب و بسیجی‌ها نوکران و خادمان مردم هستند، خاطرنشان کرد: نیرو‌های حزب اللهی، مردم را تنها نمی‌گذارند و همواره پشتیبان مردم هستند؛ در بحث مقابله با کرونا نیز در کنار مردم خواهند ماند و با تولید ماسک و دعوت مردم به ماندن در خانه، تلاش دارند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه قرارگاه متشکل از طلاب مدرسه علمیه بقیه الله و الزهرای اندیمشک و قرارگاه جهادی شهید احمد الیاسی است، عنوان داشت: ضدعفونی خانه به خانه محله‌های شهر و تبلیغ در فضای مجازی به‌منظور نگاه‌داشتن مردم در منازل و پاسخ به شبهات، برخی از اقدامات قرارگاه حوزوی مبارزه با کرونا است.

حجت الاسلام آذرافروز با اشاره به اینکه کارگاه‌های تولید ماسک در شهر چمگلک، قلعه لور و  مسکن مهر راه اندازی شده است، ادامه داد: کارگاه ماسک سازی قرارگاه جهادی مردمی اندیمشک در مسجد صاحب‌الزمان شعبه چمگلک با محوریت حجت‌الاسلام هاشمی آغاز بکار کرده است و ماسک‌ها را بصورت کاملا رایگان درب منازل و گروه‌های پر خطر در معرض ابتلا به ویروس کرونا توزیع می‌کند.

وی با اشاره به بازدید امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان از کارگاه گفت: روحانیون شهرستان اندیمشک، بصورت شبانه‌روزی در قرارگاه حوزوی مبارزه با کرونا، فعال هستند و در کنار تحصیل، خدمات اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات