۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۴۵۱۵۴
حجت الاسلام اهتمام خبر داد؛

فعالیت قرارگاه جهادی حوزه علمیه اصفهان در فضای مجازی

فعالیت قرارگاه جهادی حوزه علمیه اصفهان در فضای مجازی
مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: قرارگاه جهادی حوزه علمیه اصفهان وارد فاز جدیدی از فعالیت‌های خود از جمله پاسخگویی به شبهات شده است.

حجت الاسلام حامد اهتمام مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به حضور طلاب و روحانیون در عرصه‌های جهادی، گفت: جلسه قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان که مدیرانی از مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، بسیج طلاب و روحانیون اصفهان، نهاد رهبری در دانشگاه اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان بودند با حضور دبیر قرارگاه، حجت الاسلام سید حسین مؤمنی برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه 5 کارگروه اعزام و پشتیبانی بحران ها، خدماتی معیشتی برای رسیدگی به طلاب آسیب دیده، فرهنگی و تبلیغی، تبلیغات و ارتباطات و اطلاع رسانی و روابط عمومی مصوب و قرارگاه وارد فاز جدیدی از فعالیت خود شد.

مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که کمیته فرهنگی تبلیغی این قرارگاه به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واگذار شد، اظهار کرد: برای مواجهه با شبهات جدید و همچنین تولیدات متناسب با فضای مجازی فعالیت های متنوعی در این کمیته تعرف شد.

حجت الاسلام اهتمام با اشاره به ظرفیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه پاسخگویی به شبهات و سؤالات دینی خاطرنشان کرد: در مرحله اول کارشناسان مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی و همچنین مبلغان تخصصی اداره کل فرهنگی و تبلیغی در زمینه های پاسخگویی کلام، احکام و مشاوره خانواده و بازی های کودک و نوجوان فکری و دیگر مسائل برای پاسخگویی آنلاین در فضای مجازی فعال شدند.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز ایده پردازی و همچنین اطلاع از شبهات رایج در این شرایط خاص، برای استفاده عموم طلاب و مبلغان کانال «تبلیغ دین در شرایط بحران» توسط اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان راه اندازی و تا به امروز 1200 نفر عضو آن هستند.

حجت الاسلام اهتمام تصریح کرد: کانال دیگری که با همکاری نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان راه اندازی شده است، کانال «پرسمان جهادی» است که آخرین شبهات و پرسش های مربوط به بیماری کرونا که در محیط مجازی و سطح جامعه مطرح می شود در این کانال پاسخ دهی و برای کانال های مرجع آرشیو می شود.

مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: جمع آوری و معرفی و پشتیبانی پویش های مردمی در کانال «رنگین کمان» از دیگر اقدامات است که با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان راه اندازی شده است./1304/ت210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
سلام
حداقل چهار نفر رسانه ای دعوت کنید که فضای مجازی را بفهمند
آخه هر کسی مسئول میشه که از فضای مجازی سر در نمی آورد. هر کسی مدیر بوده رو آوردید تو جلسه و اسمش رو گذاشتید قرارگاه مجازی !! باخودتان چه فکری کردید؟؟؟؟ واقعاً اینطوری می خواهیم با دشمن بجنگیم!!!!!!!!!!!!!!!
1
0
طلبه نسل نو
Iran, Islamic Republic of
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
با توجه به فضای سنگین و سیاه نمایی در کانال ها و گروه های پیام رسانهای داخلی و خارجی و انبوه تبلیغات منفی شبکه های ماهواره ای دشمن علیه نظام و نادیده گرفتن اقدامات مثبت بهداشت و درمان و اقدامات خودجوش مردمی و خدمات نیروهای مسلح به بیماران و ضد غفونی معابر لازم است در فضای مجازی حضوری انبوه و موثر داشته باشیم تا مطالب دشمن خنثی شود.
0
0