۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۴۵۱۸۴

سازمان‌های اسلامی مالزی تحریم‌های آمریکا را بازی با جان ایرانی‌ها دانست

سازمان‌های اسلامی مالزی تحریم‌های آمریکا را بازی با جان ایرانی‌ها دانست
شورای مشورتی سازمان‌های اسلامی مردم‌نهاد مالزی (ماپیم) بیانیه‌ای ذرباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران در شرایط کرونایی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای مشورتی سازمان‌های اسلامی مردم‌نهاد مالزی (ماپیم) با صدور بیانیه‌ای تحریم‌های آمریکا علیه ایران در شرایط شیوع کرونا را محکوم و تأکید کرد: این تحریم‌ها بازی با جان شهروندان ایرانی است.

متن این بیانیه بدین شرح است: ما تحریم‌های مداوم ایالات متحده آمریکا در مورد ایران را در میانه شیوع بحران کرونا ویروس که تاکنون بیش از ۱۵۰۰ کشته و بیش از ۱۷ هزار مبتلا  بر جای گذاشته است محکوم می‌کنیم.

ایالات متحده به روشنی سیاست ضد بشری خود را نشان داده است که چیزی جز تروریسم دولتی نیست. ایران برای جلوگیری از شیوع ویروس کشنده کرونا باید با تحریم‌های آمریکا مبارزه کند. این تحریم‌ها برای ایران، که با ویروس کووید ۱۹ به شدت آسیب دیده، سد محکمی را ایجاد کرده است.

ایالات ‌متحده با اعمال تحریم‌های غیرقانونی یک‌جانبه علیه ایران، برای فشار حداکثری بر این کشور، در حال بازی با با جان شهروندان ایرانی است.

آمریکا با وضع این تحریم‌های ظالمانه خطرناک‌تر از ویروس کروناست، زیرا عامدانه مانع از مقاومت در برابر این ویروس می‌شود. هنگامی که میلیون‌ها شهروند ایرانی از امکان خرید تجهیزات پزشکی لازم محروم شده‌اند، جهان نمی‌تواند ساکت باشد و این سیاست ضد انسانی ایالات‌متحده باید به شدیدترین شکل محکوم شود./983/ب

منبع: ایکنا

ارسال نظرات