۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۶۴۵۲۲۶
به همت مؤسسه دارالاعلام مشهد؛

نخستین دوره آموزش مجازی عقاید شیعه برگزار می شود

نخستین دوره آموزش مجازی عقاید شیعه برگزار می شود
اولین دوره آموزش مجازی عقاید شیعه به همت مؤسسه دارالاعلام مشهد برگزار می شود؛ دروس این دوره حدود ۲۰ فایل صوتی با مدت زمان ۱۵تا۲۰ دقیقه است.

حجت الاسلام مرتضی محیطی مدیر مؤسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) شعبه مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری یک دوره آموزش مجازی عقاید شیعه خبر داد و گفت: این دوره با نظارت، بستر سازی و همکاری صمیمانه معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.

وی افزود: برای این دوره رساله «محض الاسلام» و «جوامع الشرایع» امام رضا(ع) متن مباحث قرار گرفته و اساتید با رویکرد پاسخ به شبهات به تبیین عقاید شیعه می پردازند.

حجت الاسلام محیطی با اشاره به هدف برگزاری این دوره خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره اولا آشنایی بیشتر طلاب با عقاید شیعه و پاسخ به شبهات اعتقادی و ثانیا تقویت شیوه آموزش مجازی در فضای فعلی آموزشی حوزه های علمیه در پی انتشار ویروس کرونا است که حضرت حجت الاسلام و المسلمین علوی آزیز معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان بر آن تاکید دارد.

وی بیان داشت: دروس این دوره حدود ۲۰ فایل صوتی با مدت زمان ۱۵تا۲۰ دقیقه است که توسط اساتید حوزه علمیه و موسسه دارالاعلام ضبط شده و در سامانه آموزش مجازی حوزه علمیه خراسان(lms) بارگزاری میشود و عموم طلاب برادر و خواهر می توانند در این دوره مجازی شرکت کنند.

مدیر مؤسسه دارالإعلام مشهد با بیان این که زمان برگزاری دوره از سوم تا ۱۹ فروردین ماه خواهد بود، گفت: ۲۰ فروردین پس از برگزاری آزمون آنلاین به پذیرفته شدگان گواهی پایان دوره اعطا شده و در روز پانزده شعبان از نفرات برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی با بیان این که در این دوره اساتید برجسته ای از جمله حجج اسلام سید علی مددی و مرتضی استادی به طرح بحث می پردازند، اظهار کرد: به نفر اول مبلغ پنج میلیون ریال، نفر دوم مبلغ چهار میلیون ریال و به نفر سوم مبلغ سه میلیون ریال جایزه تقدیم می‌شود که این جوایز غیر از اعطای گواهی پایان دوره خواهد بود.

حجت الاسلام محیطی در پایان ابراز داشت: علاقمندان برای شرکت در این دوره می توانند از طریق سایت http://lms.hozehkh.com/panel/ نسبت به ثبت نام اقدام کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کانال این دوره در پیام رسان ایتا به آدرس eitaa.com/darolelam-mashhad مراجعه کنند./1330/ج

اولین دوره آموزش مجازی عقاید شیعه برگزار می شود

ارسال نظرات