۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۳
کد خبر: ۶۴۵۲۵۹
مدیر روابط عمومی حوزه علمیه تهران در گفتگو با رسا تبیین کرد؛

آخرین وضعیت جسمانی روحانی مدافع سلامت تهرانی

آخرین وضعیت جسمانی روحانی مدافع سلامت تهرانی
حجت الاسلام معراجی گفت: روحانی جهادگر تهرانی که هنگام ضدعفونی سطح شهر با ضربه چاقوی فردی که مزاحم نوامیس مردم شده بود، مجروح شده بود در حال حاضر حال عمومی وی خوب است.

حجت الاسلام معراجی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از مجروح شدن روحانی جهادگر با ضربه چاقو خبرداد و گفت: حجت الاسلام رضا جعفری از مبلغان طرح امین حوزه علمیه استان تهران است که شب گذشته هنگام ضدعفونی و گندزدایی معابر سطح شهر با مزاحمت فردی برای خانمی مواجه می شود که با انجام امر به معروف و نهی از منکر فرد مزاحم را از این اقدام نهی می کند.

وی افزود: فرد ضارب که گویا مست بوده زمانی که با امر به معروف و نهی از منکر حجت الاسلام جعفری روبرو می شود با چاقو به سمت وی حمله و از ناحیه صورت این طلبه جهادگر را مجروح می کند و سپس از محل متواری و دور می شود.

حجت الاسلام معراجی حال عمومی این مبلغ جهادگر را خوب اعلام کرد و اظهار داشت: امروز حجت الاسلام جعفری در بیمارستان مورد مداوا قرار گرفت و کادر درمانی بیمارستان محل جراحت را ضدعفونی و بخیه زدند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: پس از استفاده دارو اگر لازم باشد بعد از 20 روز دیگر شکستگی کاسه چشم وی مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

یادآور می شود امروز در بسیاری از خبرگزاری ها اعلام شده این طلبه جهادگر مورد عمل جراحی قرار گرفته در حالی که این چنین نبوده و برای جراحی کاسه چشم 20 روز آینده تصمیم گیری خواهد شد./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بی پروا
Iran, Islamic Republic of
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
آخ چرا به چه گناهی
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
خدا به این آمر به معروف و ناهی از منکر شفا عنایت کند.
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
تا صدا و سیما اصلاح اساسی و همه جانبه نشود ، وضعیت و زمینه فرهنگ درست نخواهد شد و بلکه بد و بدتر هم ...
3
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
وضعیت کنونی برنامه ها و فیلمهای نوروزی صدا و سیما ، گویا حال ... رسانه عمومی رادیو و تلویزیون است . خداوند تحولی اساسی مرحمت بدارد .
1
0
نبی زاده ام
Iran, Islamic Republic of
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷
الان سلبریتی ها کجان ? که از این مدافع سلامت و جهادی و مومن دفاع کنن هاااا.
تا یه بی دین یه کاری میکنه سریع میان ازش دفاع میکنن
0
0