۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۶
کد خبر: ۶۴۵۲۶۱

قرارگاه کربلا ۳۰ نقطه استان خوزستان را ضدعفونی می‌کند

قرارگاه کربلا ۳۰ نقطه استان خوزستان را ضدعفونی می‌کند
استاندار خوزستان گفت: قرارگاه کربلا همه امکانات از استان‌های لرستان و خوزستان را برای ضدعفونی ۳۰ نقطه در خوزستان جمع کرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، عصر سه شنبه در آغاز رزمایش شهدای سلامت که با حضور یگان‌های جنگ نوین قرارگاه کربلا در جنوب غرب، برگزار شد، با اشاره به اینکه بار عمده مقابله با ویروس کرونا بر دوش مردم است، اظهار داشت: مردم برای کار‌های غیرضروری خارج نشوند و از راه‌های انتقال ویروس کرونا پیشگیری کنند؛ هر چند که سایر نهاد‌ها نیز در مقابله با چنین ویروسی شریک شوند.

استاندار خوزستان بیان داشت: تلاش بر آن بوده تا با تعطیلی ادارات، اصناف و بازاریان، مراسمات فرهنگی و مذهبی، جشن و عزا و زیارت اهل قبور بتوانیم به مقابله با ویروس کرونا بپردازیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ویروس کرونا بسیار بی رحم و خطر ابتلا به آن زیاد است، اضافه کرد: مقابله با کرونا جدی گرفته شود، فرماندهان قرارگاه کربلا به واسطه همت بلند و حضور همیشگی در صحنه برای دفاع از کشور و مردم عزیز رزمایش یگان‌های جنگ نوین را برگزار کردند.

شریعتی با اشاره به اینکه قرارگاه کربلا همه امکانات از استان‌های لرستان و خوزستان را برای ضدعفونی ۳۰ نقطه در خوزستان جمع کرده است، گفت: پیش از آن سپاه استان و شهرداری اهواز به ضدعفونی و گندزدایی معابر پرداخته بود، چنین اقداماتی باید بصورت مستمر به ویژه در مناطقی که مبتلا به کرونا دارد، ادامه داشته باشد.

وی با دعوت از مردم استان به همکاری برای مقابله با کرونا گفت: در ورودی‌های استان و شهرستان‌ها کنترل‌های سختگیرانه انجام می‌شود. /۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات