۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
کد خبر: ۶۴۵۲۶۴

شرکت ۶۰۰ نیروی یگان‌های جنگ نوین در رزمایش شهدای سلامت

شرکت ۶۰۰ نیروی یگان‌های جنگ نوین در رزمایش شهدای سلامت
سردار سیدالشهدا گفت: در رزمایش شهدای سلامت، ۶۰۰ نیروی قرارگاه کربلا با ۲۰۰ دستگاه خودرو، ۵۰ موتور سیکلت و ۱۵۰ دستگاه سمپاش حضور پیدا کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور، عصر سه شنبه در رزمایش شهدای سلامت، با بیان اینکه رزمایش سراسری عملیات بیولوژیک شهدای سلامت قرارگاه کربلا در سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: امروز با ۸ یگان از یگان‌های زمینی قرارگاه کربلا در خوزستان به رزمایش سراسری عملیات بیولوژیک پرداختیم که تاکنون ۱۸ میلیون مترمکعب از اماکن و معابر عمومی در استان‌های خوزستان، قم، کهکیلویه و بویراحمد و لرستان ضدعفونی شدند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با بیان اینکه عملیات ضدعفونی و گندزدایی اماکن و معابر ادامه خواهد داشت، افزود: در زمینه ساخت بیمارستان صحرایی توانستیم ۴۰۰ تخت قرنطینه را آماده بسازیم و ۶۰ تخت را در بیمارستان بقایی آماده سازی کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به افتتاح ۷ تخت ICU عنوان داشت: ماسک و مواد ضدعفونی در میان مردم توزیع شد و در رزمایش یگان‌های جنگ نوین ۶۰۰ نیروی قرارگاه با ۲۰۰ دستگاه خودرو، ۵۰ موتور سیکلت و ۱۵۰ دستگاه سمپاش حضور پیدا کردند.

سردار سیدالشهدا با بیان اینکه گندزدایی ۳۰ منطقه در اهواز از سوی قرارگاه کربلا صورت می‌گیرد، ادامه داد: مردم در خانه بمانند تا با قطع زنجیره انتقال ویروس شاهد آن باشیم که در یک هفته کرونا را شکست دادیم.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی استان با همه امکانات به مقابله با ویروس کرونا می‌پردازند، گفت: کرونا، ویروسی کشنده و تاکنون داروی خاصی برای آن پیدا نشده است؛ از این رو بهترین راه مقابله ماندن در خانه محسوب می‌شود. /۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات