۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۴۵۳۱۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

راه حل عبور از مشکلات و چالش‌ها را باید در داخل جست و جو کنیم

راه حل عبور از مشکلات و چالش‌ها را باید در داخل جست و جو کنیم
حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که باید راه حل عبور از مشکلات و چالش‌ها را در داخل پیدا کنیم، گفت: پیشرفت کشور تنها با تکیه به توان و ظرفیت‌های داخلی محقق خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع پرسنل این اداره کل با تبریک فرا رسیدن نوروز 99 و با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید، اظهار داشت: بیش از چهل سال دشمنان جمهوری اسلامی به ویژه ایالات متحده امریکا راهبرد فشار اقتصادی را برای مقابله با ایران اسلامی دنبال می‌کند و تحریم‌های ظالمانه هم استراتژی همان فشار حداکثری است.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری‌های چند سال اخیر رهبر معظم انقلاب با موضوعات مهمی، چون تولید و اقتصاد، افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر به مسئله تولید و اقتصاد در جهت مقابله با آثار این تحریم هاست و توجه معظم له به مساله تولید نشان از اهمیت آن در حوزه اقتصاد مقاومتی است.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به اهمیت رفع موانع تولید و تسهیل در این بخش اشاره و تصریح کرد: همه مسؤولان کشور و نهاد‌های اجرایی و حتی دستگاه‌های فرهنگی موظف هستند برای تحقق عملی و علمی شعار سال مقام معظم رهبری گام‌های جدی و اساسی بردارند و برای رونق تولید و جهش آن در کشور تلاش کنند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به ظرفیت و توانمندی جمهوری اسلامی و جمعیت جوان آن در سال‌های اخیر، خاطرنشان کرد: در همه این سال‌های پر برکت انقلاب اسلامی هر کجا با بحران مواجه شدیم جمعیت جوان و بانشاط کشور توانست ما را این بحران‌ها و مشکلات نجات دهد.
 
حجت الاسلام شکریان ادامه داد: امروز هم با وجود این شرایط بحرانی در کشور با همت و عزم جوانان برومند این کشور از این مشکلات هم عبور خواهیم کرد و به طور قطع برای تحقق شعار سال و ایجاد جهش تولید هم باید از این ظرفیت عظیم غافل نشد.
 
وی با بیان این که مسیر حرکت کشور با نامگذاری رهبر معظم انقلاب شروع می‌شود، تصریح کرد: برنامه ریزی شعار سال در جهت تکیه به توان و ظرفیت داخلی است و همه ظرفیت‌ها باید در تحقق این شعار سال به میدان عمل آورده شود و این مهم نیازمند همدلی و عزم ملی همگانی است.
 
استاد حوزه‌ علمیه مازندران به راهبرد دشمنان برای توقف جمهوری اسلامی اشاره و اظهار داشت: رونق تولید و ایجاد جهش مطلوب تولید در کشور در جهت بی اثر کردن تحریم‌های ظالمانه است.
 
حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که باید راه حل عبور از مشکلات و چالش‌ها را در خود کشور پیدا کنیم، تصریح کرد: به طور قطع و یقین پیشرفت و توسعه کشور تکیه به توان و ظرفیت‌های درون جمهوری اسلامی است و نباید نگاه به بیرون داشت.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که نسخه‌های غربی به هیچ عنوان راه حل مناسبی برای اداره و پیشرفت کشو نیست، افزود: اگر نسخه غربی مناسب بود امروز جهان غرب این چنین در منجلاب و مشکلات اقتصادی فرو نمی‌رفت که حتی نمی‌تواند خود را از این بن بست نجات دهد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات