۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۶۴۵۳۶۲
سخنگوی کمیته بحران کاشان:

بیش از ۱۵۰۰ بیمار کرونایی در کاشان و آران و بیدگل از بیمارستان مرخص شدند

بیش از ۱۵۰۰ بیمار کرونایی در کاشان  و آران و بیدگل از بیمارستان مرخص شدند
مروجی گفت: بیش از ۱۵۰۰ بیمار کرونایی در منطقه کاشان از بیمارستان مرخص شدند و بیش از ۴۰۰ نفر بیمار حاد تنفسی همچنان بستری هستند.
سید علیرضا مروجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در منطقه کاشان و آران و بیدگل ۱۵۰۲ بیماران بستری و بیمار مشکوک به کرونا از بیمارستان مرخص شدند.

به گفته وی در حال حاضر ۴۰۱ نفر با تشخیص بیماری حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سید الشهدا شهرستان آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی با تقدیر از کمک‌های خیرین شهرستان کاشان و آران و بیدگل، افزود: تجهیزاتی که با کمک خیرین در حال تهیه است با بهترین کیفیت و زیر نظر مستقیم رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان و مسؤولان درمان برای بهبود بیماران نیازمند استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: گروه‌های مختلف خیرین و جهادی در منطقه کاشان تلاش و فدا کاری می‌کنند تا کادر درمانی بهترین کیفیت را برای کمک به کنترل این بیماری داشته باشد.

سخنگوی کمیته بحران کاشان بر حمایت از بیماران کرونایی بعد از ترخیص از بیمارستان و ادامه دوران نقاهت در منزل تأکید و اضافه کرد: بیماران بهبود یافته کرونا همچنان نیازمند حمایت خیرین و گروه‌های جهادی در منطقه کاشان هستند.

مروجی با تقدیر از شهروندانی که موارد ایمنی را رعایت کرده و با ماندن در خانه به کنترل بیماری کرونا در جامعه کمک می‌کنند، ابراز امیدواری کرد، با کنترل کرونا در جامعه شاهد کاهش ورودی بیماران بد حال به بیمارستان‌ها باشیم./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسینی
Netherlands
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
سلام مسولین به داد کاشان برسند کاشان خیلی وضعیت خطرناکی داره حتی از وضعت قم هم بدتره اگر به داد کاشان نرسید تبدیل به فاجعه ای خواهد شد که کل کشور را فرا خواهد گرفت و آن وقت است که جمع کردنش محال خواهد بود ترا به خدا نظر من را چاپ کنید تا بلکی دیر نشده مسولین کاری بکنند
0
0