۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۶۴۵۳۸۳
امام جمعه بجنورد:

نظام اسلامی بازسازی و بازخوانی مدینه النبی است

نظام اسلامی بازسازی و بازخوانی مدینه النبی است
امام جمعه بجنورد گفت: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری با تأسیس و تداوم نظام اسلامی درواقع مدینه النبی و سیر فعالیت رسول اکرم را بازسازی و بازخوانی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با تبریک بعثت نبی مکرم اسلام، بر تداوم راه و آموزه‌های خاتم پیامبران تأکید کرد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی ادامه‌دهنده راه رسول گرامی اسلام است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و امام بزرگوار، خمینی کبیر (ره) با تأسیس نظام جمهوری اسلامی بار دیگر مدینه النبی را بازسازی و بازخوانی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: امروز نظام اسلامی افتخار دارد که همان اهداف پیامبر (ص) را در مسیر فرد سازی و جامعه پردازی و تمدن سازی دنبال می‌کند.

وی اظهار کرد: درواقع انقلاب و نظام اسلامی در سه حوزه فردسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی دنباله‌رو و پیرو اهداف بعثت و رسالت نبی مکرم اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، افزود: کرونا، ویروس منحوسی است که کریمیان کرامت گستر ما را یکی پس از دیگری می‌گیرد و می‌برد.

وی افزود: با خبر شدم که در روزهای اخیر سوگمندانه رزمنده دوران دفاع مقدس مرحوم موسی زاده و مرحوم کرم‌زاده دار فانی را وداع گفتند؛ این دو عزیز از خادمان هیئت رزمندگان اسلام و از خیرین و انسان‌های خدمتگزار استان به شمار می‌رفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: از این فرصت استفاده می‌کنم و درگذشت این دو مرحوم را به هم‌سنگران ایشان و به خانواده و فرزندانشان تسلیت گفته و از خدای بزرگ مغفرت و رضوان را برای آنان خواستارم./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات