۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۶۴۵۴۰۰
معاون آموزش حوزه علمیه دورود:

صبر و استقامت دو مؤلفه رسیدن به پیشرفت است

صبر و استقامت دو مؤلفه رسیدن به پیشرفت است
معاون حوزه علمیه دورود صبر و استقامت را راه رسیدن به پیشرفت خواند و گفت: مسؤولان باید شفاف سازی و بصیرت بخشی کنند تا مردم برای عبور از سختی ها صبر و استقامت پیشه کنند.

حجت الاسلام احمد شاملویی، معاون آموزش حوزه علمیه آیت الله بروجردی دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: صبر و استقامت در هر کاری رمز پیروزی و رسیدن به هدف است.

وی افزود: در قانون خلقت انسان برای هر هدف و مقام بلندی که یک فرد و جامعه می خواهد به آن برسد در دو بعد اجتماعی و فردی نیازمند صبر و استقامت است.

حجت الاسلام شاملویی بیان کرد: ملت ایران اهداف بلندی طراحی کرده است و می خواهد راه گشا باشد و انقلاب خود را به انقلاب مهدی(عج) وصل کند، برای رسیدن به این اهداف والا باید در سایه صبر و استقامت برای رسیدن به هدف تلاش کرد.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر صبر و استقامت اظهار داشت: بحث شناختی، انگیزشی و عملی دو عنصر مورد نیاز است و انسان اول باید راه را بشناسد و برای ادامه راه و رسیدن به قله کمال و پیشرفت استقامت و صبر پیشه کند.

معاون آموزش حوزه علمیه آیت الله بروجردی دورود ادامه داد: در فضای فعلی جامعه که جنگ ما با دشمن وارد عرصه های جدیدی شده و شیوع این بیماری کرونا  احتمال اینکه نوعی جنگ بیولوژیک باشد، اکنون در مسیری دشوار قرار گرفته ایم و باید صبر و استقامت پیشه کنیم تا از این بحران عبور کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به پیشرفت در جامعه باید مسؤولان و متولیان امر شناخت و بصیرت مردم را بالا ببرند و با آگاهی بخشی به مردم و شفاف سازی تلاش کنند تا مردم در پیمودن سختی ها و دشواری ها صبر و استقامت پیشه نمایند.

حجت الاسلام شاملویی با بیان اینکه فشارها و سختی های جامعه امروز نشان از نزدیکی ظهور است، اظهار داشت: وقتی سختی ها به اوج می رسد نشانه نزدیکی فرج همین است.

وی با بیان اینکه اوج سرمای روز در زمستان حدود نیم ساعت مانده به طلوع آفتاب است، در زندگی نیز این فشارها و سختی ها نشانه نزدیکی ظهور بوده و مردم باید صبر و استقامت پیشه کنند تا از این دشواری ها به خوبی عبور کنیم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات