۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۶۴۵۴۹۹
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران کوهدشت:

تولید چهار هزار ماسک در مدرسه علمیه خواهران کوهدشت

تولید چهار هزار ماسک در مدرسه علمیه خواهران کوهدشت
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران کوهدشت از راه اندازی کارگاه خیاطی خبر داد و گفت: تاکنون ۴ هزار ماسک در این کارگاه تولید و بین مردم توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سیده منظر پیریایی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران کوهدشت، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در راستای رفع مشکل مردم و نیاز به اقلام بهداشتی این مرکز کارگاه خیاطی راه اندازی کرده است.

وی عنوان داشت: از روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) کوهدشت و به همت خیرین کارگاه خیاطی راه اندازی شده است.

پیریایی عنوان داشت: راه اندازی این کارگاه با هدف تولید ماسک و توزیع آن بین مردم به ویژه در مناطق محروم صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون چهار هزار ماسک تهیه و درمناطق  فقیرنشین شهرستان کوهدشت توزیع شده است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران کوهدشت با اشاره به فعالیت جهادی طلا و کادر مدرسه در زمینه تولید ماسک بیان کرد: در کنار طلاب ین مدرسه، نیروهای انقلابی و جهادی نیز همکاری لازم را دارند.

پیریایی خاطرنشان کرد: به صورت روزانه حدود 20 نفر از طلاب و نیروهای جهادی در کارگاه خیاطی تولید ماسک در حال انجام وظیفه هستند تا نیاز مردم را فراهم کنند.

وی با اشاره به جدی بودن تهدید ویروس کرونا اظهار داشت: از مردم می خواهیم به توصیه های بهداشتی و پزشکی توجه کنند و برای حفظ سلامت خود و دیگران در خانه بمانند./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات